کسب و کار اینترنتی- 7 دلیل مهم برای ایجاد لیست ایمیل مخاطبین

خانه / آموزشی / کسب و کار اینترنتی- 7 دلیل مهم برای ایجاد لیست ایمیل مخاطبین

کسب و کار اینترنتی- 7 دلیل مهم برای ایجاد لیست ایمیل مخاطبین

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

کسب و کار اینترنتی چیست

کسب و کار اینترنتی چیست

کسب و کار اینترنتی ، آیا به طور فعال اقدام به ساختن حداقل یک لیست از ایمیل مخاطبین خود در زمینهء اهداف کسب و کار اینترنتی خود کرده اید؟ اگر این کار را انجام نداده اید، در واقع رشد بالقوه درآمد خود از کسب و کار اینترنتی تان را از دست داده اید. اجازه دهید در مورد 7 دلیلی که شما نیاز به ساخت یک لیست از ایمیل مخاطبین دارید صحبت کنیم.

– ایجاد ارتباط با خوانندگان وب سایت

دلیل اصلی برای ساخت یک لیست ایمیل، ایجاد ارتباط با خوانندگان طراحی سایت تان می باشد. اما قبل از اینکه افراد تصمیم به خرید چیزی از طریق وب سایت شما بگیرند، آنها باید در مورد شما بیشتر بدانند و به شما اعتماد کنند. (چه محصولات شما و یا محصولات و خدمات وابسته) این لیست به شما اجازه می دهد که با آنها در تماس باشید و این شانس را نیز به مخاطبین شما خواهد داد.

– ارتباط با بازار مورد هدف شما

نه تنها اقدام به ایجاد ارتباط با مشترکان خود می نمایید بلکه شما نیز به مخاطبین هدفمندتان متصل خواهید شد. این موضوع بدان معنی است که هنگامی که شما یک لیست از ایمیل ها ایجاد می کنید، می توانید از افراد بپرسید که تمایل به یادگیری چه مسائلی دارند و یا با چه مشکلاتی مواجه هستند و به چه مواردی علاقمند می باشند.

– افراد به سمت وب سایت شما باز می گردند

فهرست ایمیل مخاطبین همچنین به شما اجازه می دهد تا بازدیدکنندگان را به سایت تان هدایت و جلب نمایید. چقدر از وقت تان را در حال گشت و گذار در وب هستید و در نهایت به یک وب سایتی که واقعاً جذاب و عالی است بر می خورید. اما نیم ساعت بعد نمیدانید که آن وب سایت در مورد چه بود و چگونه می توانید به آن بازگردید.

(مگر اینکه شما زمان زیادی در History مرورگر خود صرف کنید تا آدرس آن را پیدا نمایید. که هیچ کس این کار را نمی کند) با یک لیست ایمیل به طور مداوم می توانید. هر چه بیشتر محتوا و مطالب مناسب که شامل بک لینک به طراحی سایت در کرج شما نیز هست، برای افراد ارسال نمایید.

– معرفی نام تجاری شما به عنوان متخصص

صحبت از محتوا و مطالب مناسب و عالی است… هنگام ترکیب با لیست، به شما اجازه می دهد تا نام تجاری خود را به عنوان یک متخصص ارائه نمایید. خوانندگان شما بارها و بارها توصیه های بزرگی با موضوعی خاص از طرف شما دریافت خواهند کرد. برای ایجاد اعتماد نیاز به ساخت یک کسب و کار اینترنتی پایدار و سودآور ضروری است.

– به راحتی به صورت خودکار عمل می کند.

یکی از جنبه های مورد علاقه همه از ایجاد لیست ایمیل مخاطبین، این واقعیت است که این کار به آسانی به صورت خودکار در می آید. یک بار لیست ایمیل را تنظیم کرده و ترافیک به صفحهء طراحی سایت کرج که دارای کادر Opt-in می باشد هدایت می شود. و سپس شروع به اضافه کردن پیام های ایمیل به پاسخگوی خودکار می شویم.

هر کدام از این مراحل را یک بار انجام خواهید داد. و آن برای ماه ها و سال ها به طور خودکار انجام خواهد شد. باید بدانید گسترش لیست مخاطبین شما منجر به درآمدزایی خواهد شد.

– ایجاد پیشنهاد چندگانه

یکی دیگر از مزیت های بزرگ داشتن لیست ایمیل مخاطبین این است که شما می توانید پیشنهادات متعددی به افراد بدهید. در این مورد فکر کنید… که اگر شما به باغبانی علاقه دارید، فقط به خرید یک کتاب باغبانی اکتفا نمی کنید. بلکه در یک مجلهء باغبانی نیز مشترک شده و مجموعه ای از ابزارهای باغبانی را خریداری می کنید. هر یک از موارد لازم را تهیه کرده و بیشتر و بیشتر به سرگرمی خود می پردازید.

مخاطبان هدفمند شما نیز هیچ تفاوتی با این مثال ندارند، با داشتن لیست ایمل مخاطبین تان می توانید. به آنها پیشنهادات متعددی ارائه دهید. (می توانید از محصولات و خدمات خودتان و یا صنایع وابسته و یا ترکیبی از هر دو را ارائه نمایید.)

– قادر به ایجاد درآمد با استفاده از فشار دادن یک دگمه

اگر یک لیست پاسخگو داشته باشید.(حتی اگر نسبتاً کوچک باشد) شما باید توانایی برای تولید درآمد اضافی با فشار یک دکمه داشته باشید. هنگامی که نیاز به چند صد دلار اضافی برای پرداخت صورت حساب های غیر منتظره هستید. می توانید در آمد اضافه تری با ارسال پیشنهادات ویژه از طریق لیست ایمیل های مخاطبین داشته باشید.

-محدود به زمان نیست و همیشه در دسترس است

نداشتن محدودیت زمانی از مهمترین مزایای راه اندازی کسب و کار الکترونیکی می باشد. زیرا اينترنت هميشه در دسترس است و مخاطبان و مشتریان قادر هستند ۲۴ ساعت در روز، ۷روز در هفته و ۳۶۵ روز در سال به استفاده از آن بپردازند.

این روش‌های کسب درآمد برای 3 گروه زیر مفید می باشند:

  • گروه اول: افرادی که تجربه کار اینترنتی ندارد اما دوست دارند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند.
  • گروه دوم: افرادی که تجربه یا تخصص‌های خاصی (برنامه‌نویسی، طراحی سایت ، تدریس، پزشکی و…) دارند و می‌خواهند از طریق اینترنت، کسب درآمد نمایند.
  • گروه سوم: افرادی یا مجموعه‌هایی که کسب و کار محلی دارند و می‌خواهند از طریق اینترنت، فروش خود را افزایش دهند.
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]