کدامیک بهتر است؟ خودتان سایتتان را طراحی کنید یا کار را به متخصص بسپارید؟

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / کدامیک بهتر است؟ خودتان سایتتان را طراحی کنید یا کار را به متخصص بسپارید؟

کدامیک بهتر است؟ خودتان سایتتان را طراحی کنید یا کار را به متخصص بسپارید؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

طراحی سایت و فروش آنلاین

طراحی سایت و فروش آنلاین ، اینکه طراحی سایت را خودتان انجام دهید یا کار را به یک طراح حرفه ای بسپارید.

به فاکتورهای مهمی بستگی دارد. یکی از مهمترین مسائل، میزان تخصص شما یا کارمندانتان در زمینه تکنولوژی به منظور خلق وب سایتی جذاب و حرفه ای با کارایی مورد نیاز شما می باشد.

تصمیم گیری در رابطه با اینکه این کار را خودتان انجام بدهید یا خیر. بسته به میزان مهارت شما، ویژگی های مورد نظر شما، تصویری که میخواهید برای وب سایت خود در نظر بگیرید. و زمانی که تصمیم دارید برای طراحی وب سایت اختصاص دهید دارد.

اگر شما تازه کار هستید و یا تجربه کافی در زمینه طراحی و توسعه وب سایت ندارید، بهتر است کار خود را به یک متخصص وب سایت بسپارید. یک طراح وب سایت ماهر می‌تواند به شما کمک کند تا یک طراحی سایت حرفه‌ای و جذاب بسازید که به نیازهای شما و بازار موردنظر شما پاسخ دهد.

همچنین، یک متخصص وب سایت می‌تواند به شما کمک کند تا بهینه‌سازی وب سایت خود را برای موتورهای جستجو وب بهبود بخشید و به افزایش ترافیک وب سایت خود برسید. در نهایت، هزینه‌ی استخدام یک متخصص وب سایت می‌تواند به نسبت به هزینه‌های زمان و انرژی شما برای یادگیری و طراحی سایت در کرج، صرفه جویی کند.

چند مورد از مهارت های ضروری جهت طراحی سایت عبارتند از:

•    دانش HTML: مقدماتی در این زمینه لازم است. ولی نرم افزار مناسب طراحی وب سایت هم میتواند در این زمینه کمک کند.

•    توانایی هنری:  نگاهی هنری به رنگها و به طور کلی سلیقه ی خوب برای هر طراح وب جهت خلق سایت های جذاب لازم است.

•    تخصص در نرم افزار گرافیکی: در زمینه ی گرافیک لازم است مقدماتی را بدانیم تا بتوانیم عکس هایی جالب و تمیز خلق کرده. و تصاویر گرافیکی سایت را اصلاح کنیم. همچنین به منظور سریعتر لود شدن عکس ها حجم آنها را تا حد مناسب پایین بیاوریم.

•    تخصص در مسیرسازی: درک قابلیت طراحی مسیرسازی وب سایت و اجرای آن یکی از مهارت های اساسی است.

•    برنامه نویسی: احتمالا حداقل به برنامه نویسی CGI، JavaScript، یا برنامه نویسی Database برای اضافه کردن صفحات وب یا ادغام آن با Database  آنلاین نیاز خواهید داشت.

•    تجربه بازاریابی و فروش آنلاین: چه وب سایت شخصی بسازید و چه یک وب سایت کاری، باید جنبه های بازاریابی و فروش آنلاین را از همان ابتدای طراحی سایت تان رعایت کنید.

اگر نتوانیم همه کارهای طراحی سایت را انجام دهیم چه کنیم!

اگر زمان یا مهارت لازم را برای ساخت وب سایت خودتان ندارید. میتوانید متخصصی را برای انجام اینکار انتخاب نمائید. بهترین جایی که می توانید طراح حرفه ای وب سایت بیابید.

وب سایت های مستقل طراحی سایت در اینترنت هستند. این وب سایت ها به شما این امکان را میدهد. که متخصص های مورد نیاز خودتان را استخدام کنید:

طراحان سایت، برنامه نویس ها، متخصصان سئو، کپی رایترها و غیره.در هر بخش می توانید فقط یک نفر یا یک تیم را استخدام کنید. به همین ترتیب، میتوانید یک شرکت طراح را استخدام کرده. تا طراحی وب سایت و پشتیبانی از آن را برایتان انجام دهد.

اطمینان حاصل کنید طراح وب سایت شما دقیقا متوجه نیاز شما شده باشد. یک طراح وب سایت خوب می تواند بازاریابی اینترنتی را طوری به طرح سایت بیافزاید. که در جستجوهای موتور جستجو در سطح بالاتری قرار گیرید.

اینکار علاوه بر صرفه جویی در وقت شما به شما این امکان را می دهد. که تنها از دور این پروژه را مدیریت کنید. به خاطر داشته باشید همیشه قیمت ارزانتر به معنای گزینه ی بهتر نیست. اگر شرکتی با نام و نشان معتبر دارید.

یا قصد دارید به آن مرحله برسید به شما پیشنهاد می کنیم طراح سایت حرفه ای استخدام کرده. کار را به او بسپارید و مطمئن شوید نام و برند شرکت شما را به بهترین نحو در سایتتان مطرح خواهد کرد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]