چگونه می توان ترافیک وب سایت را تکرار کرد!

خانه / آموزشی / چگونه می توان ترافیک وب سایت را تکرار کرد!

چگونه می توان ترافیک وب سایت را تکرار کرد!

ترافیک وبسایت

ترافیک وبسایت ، اگر وب سایت شما بازدید کننده داشت برای بازگشت مجدد ترافیک وبسایت چه اقداماتی انجام می دهید!؟ گاهی بازدیدکنندگان برای نام تجاری شما از وب سایت شما بازدید می کنند. اما چگونه می توانید باعث بازگشت مجدد آنها شوید؟

ترافیک وبسایت

ترافیک وبسایت

اولاً باید همیشه فراتر از انتظار مشتری خدمات ارائه دهید. اما منظور از فراتر از انتظار چیست!؟ به طور مثال قرار دادن لینک مشتری و پیوند آن به سایت های وابسته و همکار که در واقع مشتریان تقاضای انجام همین کار را از شما خواهند کرد. اگر محصولات مشتریان شما به نوعی با صنایع خاص در ارتباط بوده. و در رقابت مستقیم با کسب و کار شما نبود. چرا ویدئو ها و یا کتابهای آنها را در وب سایت خود تبلیغ نکنید!؟

غالباً با این روش قادر خواهید بود. از طریق دریافت کمیسیون کسب درآمد داشته و برای طراحی سایت خود ترافیک ایجاد نمایید. به مشتریان خود تخفیف ویژه ارائه دهید. حتی اگر تخفیف شما ارسال مرتب خبر نامه به آنها باشد. علاوه بر اضافه کردن لینک به صفحه اصلی وب سایت تان ، از بازدید کنندگان درخواست نمایید. که لینک شما را book mark نموده و یا به پوشه علاقه مندی های خود اضافه نمایند. و همچنین می توانید از آنها درخواست نمایید که لینک شما را به دوستان خود معرفی کنند.

کلیک

همچنین توصیه می شود ازعناوینی مانند‌ ” من مطمئنم این موضوع برای شما جذاب خواهد بود. ” و یا ” فقط با یک کلیک ” در کنار این لینک ها استفاده نمایید. همچنین واژه هایی مانند ” سیاستهای ما ” جهت وضوح و شفافیت در تعاریف اصول اخلاقی و اصول کسب و کار نیز باید در وب سایت شما گنجانده شود. این عمل جزء ” سیاستهای محرمانه ” محصوب شده بنابراین بازدیدکنندگان هنگام بازدید از وب سایت شما احساس امنیت بیشتری خواهند کرد.

مطمئن شوید در وب سایت شما لوگوی طراحی شده و دیگر تصاویر با رنگ و… استفاده شده در وب سایت تان سازگاری دارد. در این صورت برای بازدیدکنندگان سایت شما تصویر ذهنی ایجاد شده. و هنگام بازدید از آن مطمئن خواهند بود. که در طراحی سایت در کرج خود شما هستند. اما این بدان معنی نیست که طراحی سایت در کرج خود را به طور مداوم و مرتب به روز نکرده و تغییری در آن ایجاد ننمائید. همانگونه که برای ایجاد یک برنامه جالب و هیجان انگیز از یک تصویر قدیمی استفاده نمی کنید! این جریان به بازگشت مجدد ترافیک وبسایت شما کمک خواهد کرد.

صفحهء پرسش و پاسخ

باید در طراحی سایت در کرج بوجود آمده تا دریابید که کدامیک از مشتریان بالقوهء شما احساس شک و تردید داشته و این موضوع به شفافیت نوع محصولات و کالاهای شرکت شما نیز کمک شایانی خواهد کرد. در صورتی که مشتریان بالقوه شما صفحه وب شما را از طریق book mark و یا هر طریق دیگری پیدا نکردند. با تضمین این که هر صفحه از وب شما دارای کلمات کلیدی و عنوان باشد. خواهند توانست راه بازگشت به وب سایت شما را پیدا نمایند.

در آخر مهمتر نکته این است که هرگز هیچ کدام از مشتریان خود را به دلیل ارسال ایمیل های ناخواسته به خبرنامه، اسپم نکنید. همیشه به آنها اجازه دهید که در لیست ایمیل ها بتوانند از گزینهء ” انتخاب کردن از” استفاده نمایند. فراموش نکنید که شما منتظر بازگشت مجدد ترافیک وبسایت تان هستید. بنابراین هنگام انجام تنظیمات در وب سایت خود دقت لازم را به عمل آورده و هنگامی که این کار انجام شد. مرتباً باید مشتریان مشتاق را جذب کرده تا مرتب به طراحی سایت کرج شما بازگردند.

بسیار عالی! حالا ترافیک وبسایت به سایت شما باز خواهد گشت.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 9 میانگین: 5]