چگونه می توانید بهترین کلمه کلیدی در سایت را برای وب سایت خود انتخاب نمایید؟

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / چگونه می توانید بهترین کلمه کلیدی در سایت را برای وب سایت خود انتخاب نمایید؟

چگونه می توانید بهترین کلمه کلیدی در سایت را برای وب سایت خود انتخاب نمایید؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

کلمه کلیدی در سایت

کلمه کلیدی در سایت ، از آن جایی که بسیاری از وب سایت ها برای حضور در موتورهای جستجوی ارزشمند، رقابت می کنند. بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) تبدیل به یک امر بسیار پیچیده شده است. “انتخاب کلمه کلیدی” هنوز هم یکی از مهمترین قطعات این پازل می باشد. حال چرا انتخاب کلمه کلیدی در سایت اینقدر مهم است؟ و نحوهء انتخاب بهترین کلمه کلیدی در طراحی سایت چیست؟

برای کشف این راز، بیائید با پیدا کردن پاسخ سوالات رایج در مورد نحوهء انتخاب کلمه کلیدی، این راز را به قسمتهای کوچکتری تقسیم کنیم. چه تفاوتی بین کلمه کلیدی و عبارت کلیدی وجود دارد؟ و از کدامیک از این دو در طراحی وب سایت باید استفاده کرد؟ پاسخ بسیار ساده است. کلمه کلیدی یک تک کلمه است. مثل “پیتزا” اما عبارت کلیدی بیشتر از یک کلمه بوده و حالت توصیفی دارد.که از دو یا چند کلمه تشکیل شده است. مانند”پیتزای سبزیجات ایتالیایی”

رویکرد شما نسبت به انتخاب کلمه کلیدی می تواند بسیار متفاوت باشد. که البته بستگی به نوع صنعت و حرفهء شما دارد. در مورد بازارهای خاص، استفاده از کلمات کلیدی می تواند استراتژی مناسبی باشد. (تا زمانی که آن کلمه کلیدی محصول و خدمات شما را معرفی و مشخص می کند). آن هم صرف نظر از نوع حرفهء شما…

کلمه کلیدی

انجام تحقیقات در مورد عبارت کلیدی باعث ایجاد کیفیت شده و موجب جلب نظر مخاطب هدفمندی می شود. که “به طور خاص” خواهان محصولات و یا خدماتی است که شما ارائه می کنید. بیایید فرض کنیم که شما صاحب یک رستوران ایتالیایی هستید. و وب سایت شما در بالای لیست نتایج جستجو با کلمات کلیدی”پیتزا” و “پیتزای سبزیجات ایتالیایی” قرار دارد. حالا بیایید نگاهی بیاندازیم به ویژگی های دو گروه بازدید کننده ای که نظرشان به وب سایت شما جلب می شود:

کسانی که جستجوی خود را با “پیتزا” شروع می کنند. با طیف گسترده ای از موضوعات مواجه می شوند. مانند: تاریخچهء پیتزا و منشاء آن، انواع پیتزا، طرز تهیه و آموزش انواع پیتزا، پیتزا در ویکی پدیا، طرز تهیه خمیر پیتزا، بهترین راه برش پیتزا و در آخر … بله – برخی هم به دنبال پیتزای ایتالیایی هستند.

اما درصد کمی از افراد که در حال جستجو با کلمه کلیدی “پیتزا” هستند. به پیتزای سبزیجات ایتالیایی دسترسی پیدا می کنند. حالا فکر کنید که چه کسانی شما را با کلمه کلیدی”پیتزای سبزیجات ایتالیایی” پیدا می کنند! بله دقیقاً همان کسانی که به دنبال ” پیتزای سبزیجات ایتالیایی” هستند. به نوع خدمات و محصولات شما نیاز داشته و واجد شرایط می باشند. و با گرفتن رتبهء بالا با این عبارات کلیدی کاملاً توصیفی، در واقع افرادی را جذب وب سایت خود می کنید. که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری دست به نقد دارند.

کلیدواژه سایت

ببینید در واقع کسی که به دنبال “پیتزای سبزیجات ایتالیایی” است احتمالاً در جستجوی خود به دنبال “پیتزا”ی معمولی نیست. و یا در جستجوی خود به دنبال” سبزیجات ایتالیایی” هم نمی گردد. همچنین به دنبال ساندویچ هم نمی باشد زیرا تمایل بیشتری به گرفتن نتیجه ، دقیقاً از عبارت کلیدی مانند” پیتزا سبزیجات ایتالیایی” دارند.

امروزه بیش از هر زمان دیگری ایده آل شما با کلمات کلیدی دقیق تری برای پیدا کردن آنچه می خواهید نسبت به حالات کلی و کلمات کلیدی بی دنباله و عمومی تر، بیشتر قابل دسترس خواهد بود. حالا کدام یک از این دو حالت در انتخاب کلمه کلیدی برای ایجاد مشتری ایده آل برای شما بیشتر معنی دارد! کدامیک بیشتر بر روی هدف شما متمرکز است؟

در عین حال، موتورهای جستجو و دایرکتوری ها بیشتر بر روی صفحاتی که تاکید بیشتری بر روی عبارات کلیدی و توصیفی داشته و ایندکس شده هستند. تاکید می کند. موتورهای جستجو و دایرکتوری ها به جهت بررسی، مانند عقاب بالای سر مطالب و محتوای ارسالی طراحی سایت در کرج شما ایستاده تا عبارات کلیدی شما به طور کامل با مطالب و محتوای وب شما مرتبط بوده و آن عبارت کلیدی منعکس کننده عنوان مطالب باشد.

طراحی وب سایت مناسب

در مقالات قبل، در مورد جنبه های مثبت و منفی ساخت و طراحی سایت در کرج مناسب در موتورهای جستجو، در مقابل جنبه های مثبت و منفی استخدام یک شرکت معتبر طراحی وب سایت، برای رسیدگی به این امر وقت گیر برای شما صحبت کردیم. بسیاری از شما عاقلانه به این نتیجه رسیده اید. که انجام این امر توسط کارشناسان و ساخت و ایجاد موقعیت مناسب یک وب سایت در لیست موتورهای جستجو، خیلی بیشتر وقت و هزینه شما را صرف می کند. بنابراین ترجیح می دهید خودتان بر روی کسب و کار تان خود تمرکز نمایید.

حالا مهمترین سوالی که اکنون ایجاد شده این است:

“اگر من از کارشناسان یک شرکت درخواست نمایم که جایگاهی برای وب سایت من در موتور جستجو ایجاد نمایند. آیا این انتظار می رود که من به شخصه کلمات کلیدی و یا عبارات کلیدی مورد نیاز وب سایت خود را ارائه کنم! ویا آنها مسئولانه این کار را انجام می دهند. و یا پیشنهادات و یا توصیه هایی در مورد کلمات کلیدی و یا عبارات کلیدی برای من دارند؟”

صادقانه بگویم، اگر شرکتی در رابطه با طراحی سایت کرج به شما در مورد کلمات کلیدی مشاوره نداد. و پیشنهادی مناسب مطالب وب سایت به شما ارائه نکرد. در واقع نمی تواند به بالا بردن و ارتقای رتبهء ‌وب سایت شما در لیست موتورهای جستجو نیز کمک کند.

انتخاب کلمات کلیدی، پایه ونهاد اصلی کار در طراحی وب سایت توسط کمپین ها در موتور جستجو می باشد. می توانید تصور کنید که برای ساخت خانهء خود یک پیمانکار استخدام کرده اید… پیمانکار به شما می گوید: خوب شما تمام آجر و بتن و مواد اولیه مصرفی را تهیه کنید، من بقیه کارها را انجام می دهم! متوجه خواهید شد که در مورد کلمات کلیدی هم این امر بی معنی است.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]