چرا طراحی وب سایت شما به نظر نمی رسد؟

خانه / آموزشی / چرا طراحی وب سایت شما به نظر نمی رسد؟

چرا طراحی وب سایت شما به نظر نمی رسد؟

چرا طراحی وب سایت شما به نظر نمی رسد؟

چرا طراحی وب سایت شما به نظر نمی رسد ،ممکن است برای داشتن یک طراحی سایت مقادیر زیادی هزینه صرف کرده و زمان زیادی برای ساخت آن صرف نمایید. اما به نتیجه دلخواه در کسب و کار خود دست نیافته اید. تنها به این دلیل که وب سایت شما بی ارزش است! وب سایتی که چند سال پیش بسیار مناسب به نظر میرسید و حالا بدون به روز رسانی مطالب قادر به انجام هیچ کاری نخواهد بود.
با خواندن این متن درخواهید یافت که چرا طراحی وب سایت شما برش و کارایی لازم را ندارد.

TMI

TMI مخفف کلمات اطلاعات بیش از حد می باشد. وب سایت های محبوب فقط خواستهء مخاطبین نیست بلکه شما هم می توانید یک TMI باشید. اگر افراد اطلاعات زیادی دربارهء محصولات و خدمات شما در سایت تان پیدا، دیگر انگیزه ای برای برقراری تماس با شما و دریافت اطلاعات بیشتر نخواهند داشت. واژه ها و مطالب همیشه توانایی انتقال آنچه شما قادر به انجام آن می باشید نیستند. همچنین قابل اعتماد بودن و یا نبودن شما با کلمات قابل توصیف نمی باشد. وجود اطلاعات زیاد در وب سایت شما باعث جلوگیری از عملکرد تکنیک فروش ” فرد به فرد” که سالیان سال قابل اجرا در کسب و کار بوده، می شود.

اطلاعات بسیار کم/ حرکت ضعیف

در حالی که نمی خواهید به بازدیدکنندگان سایت خود اطلاعات زیادی ارائه دهید. توجه داشته باشید افراد را در تاریکی و سردرگمی قرار ندهید. اگر وب سایت شما اطلاعات بسیار کمی ارائه می کند. و یا حرکت در طراحی سایت در کرج شما ضعیف بوده و با اختلال انجام می شود. در این صورت کاربران قادر به پیدا کردن مطالبی که می خواهند نشده و در این صورت ادامه کسب و کار شما بعید به نظر می رسد.

سایت های نامرتب

سایت های نامرتب و بهم ریخته و تشخیص آنها مانند تشخیص خطوط ناخوانا از کارتون می باشد. اگر طراحی سایت در کرج شما اینگونه به نظر می رسد و ظرف مدت 5 دقیقه بدون هیچ فکر و تحقیقی سرهم شده است. به نظر شما چرا افراد برای جستجوی محصولات و خدمات باید وقت خود را در چنین وب سایتی صرف نمایند؟ در کمتر از یک ساعت می توان دنیایی از تغییرات در ظاهر یک وب سایت ایجاد کرد.

وب سایت خود را چک کرده و از اینکه تمامی لینکها به درستی کار می کنند مطمئن شوید. اشتباهات املائی را بررسی نمایید و از کارد درست تمامی فرمت ها، فونت ها و سازگاری رنگها در صفحات وب سایت اطمینان حاصل فرمایید. بعد از گذشت مدتی بررسی روزانه وب سایت و برطرف کردن اشتباهات آن بسیار ساده و آسان خواهد بود.

عدم دسترسی افراد به وب سایت شما

بیشتر مصرف کنندگان برای پیدا کردن کالا و یا خدمات مورد نیاز خود به اینترنت مراجعه می کنند. دلیل اصلی بی ارزشی وب سایت شما این است که افراد در مورد وب سایت شما چیزی نمی دانند. شما می توانید طراحی چند میلیون دلاری انجام داده و بهترین محصولات را ارائه دهید. اما در صورتی که افراد نتوانند وب سایت شما را پیدا کنند، هیچ نتیجه ای از تجارت خود نخواهید داشت. این موضوع به اندازه کافی واضح می باشد اما توجه داشته باشید، حضور شما در گوشهء کوچکی از این صحنه و تکان دادن یک پرچم کوچک با نشانی از شما، چگونه می تواند به افراد برای پیدا کردن شما و طراحی سایت کرج تان کمک بزرگی باشد؟؟

حضور در بالای لیست

حضور در بالای لیست اگر توسط دایرکتوری تجاری در بالای لیست رتبه بندی موتورهای جستجو قرار نگرفته اید. مدت زمان زیادی وب سایت شما به خواب عمیقی خواهد رفت. برای ایجاد کسب و کار بیشتر، قرارگرفتن در دایرکتوری تجاری همراه با تبلیغات مختصر برای توصیف آنچه شما ارائه می دهید کمک به سزایی خواهد داشت. خواندن تبلیغات بسیار آسان، اطلاع رسان، مرتبط با نیاز، کارآمد و مناسب می باشد. همچنین مشتری با اطلاعات بیش از حد که نیازی به دانستن آن ندارد، گیج نمی شود. لازم نیست چیزی را دوباره اختراع کنید! کافی است تحقیقات درستی انجام دهید و آنچه رقبای شما انجام می دهند را بررسی نمایید.

برای یافتن و اثبات مواردی که باعث بالارفتن رتبه در لیست می شود، حتماً نگاهی به گوگل و یاهو بیاندازید. یکی از ساده ترین راه ها برای یافتن شرکتهای معتبر تبلیغاتی آنلاین و دایرکتوری های تجاری، گوگل می باشد. توسط کلماتی که شما فکر می کنید مشتریان با آن شما را جستجو می کنند، در گوگل دیده خواهید شد.

وقتی صفحه جستجو کامل شد، در میان لینکهای یافته شده در صفحهء اول گوگل می توانید یکی از بهترین دایرکتوری های تجاری را انتخاب نمایید. قرار گرفتن وب سایت شما در یک دایرکتوری تجاری مناسب به بالا رفتن رتبه شما در لیست و تقویت کسب و کار شما کمک شایانی خواهد کرد.

 

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 10 میانگین: 5]