چرا امروزه رتبه بندی گزارش های سایت اهمیت بیشتری یافته است؟

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / چرا امروزه رتبه بندی گزارش های سایت اهمیت بیشتری یافته است؟

چرا امروزه رتبه بندی گزارش های سایت اهمیت بیشتری یافته است؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

گزارش های سایت

گزارش های سایت ، بررسی رتبه بندی گزارش های طراحی سایت شما برای مدت زمانی هدفمند، سودمند است. ولی اعتیاد به آن می تواند روی سلامت بازاریابی تان اثر معکوس بگذارد. چنانچه عده ای از صاحب نظران شدیدا مخالف این ایده هستند. ولی بسیاری افراد در صنعت سئو با تکیه بر این گزارشات مشتریان خود را جلب کرده و موجبات رضایت آنها را فراهم میکنند.
مناظره در رابطه با رتبه بندی گزارش، بحثی مفصل در صنعت سئو دارد. گوگل همواره در مقابل چنین رتبه بندی هایی بخصوص با روند اتوماتیک، موضع منفی داشته است. اگرچه اخیرا تمرکز خود را روی گزارش های رتبه بندی با کلمات تبلیغاتی خاص گذاشته تا دسترسی به این سایت ها را محدود کند.

رتبه بندی گزارش در طراحی سایت یکی از نحوه‌هایی است که وبمسترها و مدیران سایت می‌توانند از آن برای ارزیابی و بهبود سایت خود استفاده کنند. این گزارش‌ها معمولاً شامل اطلاعاتی مانند سرعت بارگیری صفحات، بهینه سازی موتورهای جستجو، دسترسی به سایت و سایر معیارهای ارزیابی سایت هستند.

رتبه بندی گزارش سایت بسیار مهم است زیرا به مدیران سایت کمک می‌کند تا مشکلات و مواردی که باید بهبود یابند را شناسایی کنند. با این اطلاعات، مدیران می‌توانند بهبودهای لازم را اعمال کرده و سایت خود را بهبود دهند.

علاوه بر این، رتبه بندی گزارش طراحی سایت در کرج می‌تواند به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک کند. موتورهای جستجو به دنبال سایت‌هایی هستند که بهینه شده‌اند و مطابق با معیارهای آن‌ها هستند. با بهبود عملکرد سایت، می‌توان رتبه سایت را در موتورهای جستجو بهبود بخشید و به دسترسی به مخاطبین بیشتری دست یافت.

البته امروزه علاقه به گزارش های رتبه بندی کمتر شده. و افراد بیشتر مجذوب اطلاعات ارائه شده می گردند. بایگانی انبوه اطلاعات رتبه بندی شامل کلمات کلیدی و صفحات مربوط به یک دامنه هنگام تجزیه تحلیل اولیه و افزایش فوروارد می توانند فوق العاده ارزشمند باشند. به همین دلیل است که در سال 2013 بررسی اطلاعات رتبه بندی شده به مهمترین دغدغه سئو مبدل شده است.

Google Analytics

در شرکت های بازاریابی اینترنتی گروههای تحلیل مشتریان مسئول بررسی جامع و تحلیل مشتری ورودی هستند. بخشی از این فرایند در مورد ارتباط با تاریخچه ی موتور جستجو و دامنه مشتری است. برای این منظور باید بررسی هایی روی گوگل تحلیلیGoogle Analytics، ابزارهای مدیریت سایت گوگل Google Webmaster Tools، و همینطور گزارش های رتبه بندی انجام گیرد.

هر سه مورد به نحوه ی چگونگی شناخت دامنه در گوگل کمک می کند. اطلاع از این تاریخچه جهت پیش روی، حیاتی است. سایت هایی چون Google Panda  و  Penguin قبل از به روز رسانی باید مشکلات را از سر راه بردارند. و رتبه بندی اطلاعات بهترین راه برای شناخت این تغییرات است.

باز هم تاکید می کنیم رتبه بندی اطلاعات با جایگاه یک طراحی سایت در کرج برای یک دوره زمانی متفاوت است. مثلا اگر سایت شما به هر دلیل مدتی به طور قابل توجهی رتبه اش را از دست بدهد. لزوما به این معنا نیست که تحت تاثیر الگوریتم به روز رسانی قرار گرفته اید. البته تغییر جایگاه شما برای 10 یا 20 دوره زمانی به حدود 15 جایگاه نشاندهنده ی تغییراتی است. که باید به آنها توجه کنید و عملکرد خود را تغییر دهید.

آنچه لازم است در رابطه با مراجعه ترافیک سازمانی در نظر داشته باشیم

بسیاری از سئوها گزارش های رتبه بندی را برای اینگونه تحلیل ها استفاده نمیکنند. در حقیقت اکثرا تمایل دارند در تحلیل گوگل با مراجعه ترافیک سازمانی صفر دیده شوند. مشکل اطلاعات ترافیک اینست که تنها صفحات با رتبه ی خوب را نشان می دهد. مثلا اگر یک مشتری بیشترین کلمات کلیدی را در صفحات 3 یا 4 به کار برده باشد.

و در به روز رسانی Panda این صفحات به صفحات 8 یا 9 منتقل شود. شانس بزرگی است که مشتری به آن توجه نمیکند! چون صفحات 3 و 4 به ترافیک زیادی نیاز ندارند. اگر مشتری به این مسائل توجه نکند ممکن است مدتها هزینه ی سئوی بالایی بپردازد. بدون اینکه هیچ نتیجه ای بگیرد چون این مسائل مهم را ندیده گرفته است!

متمرکز شدن روی گزارشات رتبه بندی به منظور کلیدی برای موفقیت کار بیهوده ایست. اما کاملا نادیده گرفتن تاریخچه ی اطلاعات رتبه بندی هنگام توسعه استراتژی ها به سوی حرکتی رو به جلو، میتواند برای یافتن راه حل هایی جهت پاسخ به الگوریتم به روز رسانی و تغییرات، مضر باشد.

اطلاعات گزارشات رتبه بندی

بنابراین توصیه ی ما اینست که اطلاعات گزارشات رتبه بندی را جمع آوری و نگهداری کنید. اما برای محاسبات  ROI یا پیمایش موفقیت به کار نبرید. در حقیقت ممکن است شما هیچ گاه به آنها نیاز پیدا نکنید مگر اینکه بخواهید عملکردتان را تجزیه تحلیل نمایید.

هنگامی که به پزشکی جدید مراجعه می کنید. از شما می خواهند تمام تاریخچه ی پزشکی خود را برایشان شرح دهید. گاهی حتی پرونده های پزشکی شما از مکانهای دیگر به آنجا فرستاده می شوند. این اهمیت دارد چون بدون این اطلاعات پزشکی متخصص نمی تواند بیماری را درست تشخیص داده و درمان مناسب را شروع کند.

اطلاعات ترافیک، ابزارهای مدیریت طراحی سایت کرج گوگل Google Webmaster Tools و اطلاعات رتبه بندی مانند تاریخچه ی پزشکی وب سایت شما هستند. به منظور بهینه سازی سئو به تمام این اطلاعات نیاز خواهید داشت. پس دفعه ی بعد که کسی گفت رتبه بندی اطلاعات مهم نیست. به خاطر بیاورید که برای سلامت کمپین سئوی شما بسیار ارزشمند و مهم است.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]