هشدار گوگل به کاربران برای تکمیل فهرست کسب و کارهای اینترنتی

خانه / آموزشی / هشدار گوگل به کاربران برای تکمیل فهرست کسب و کارهای اینترنتی

هشدار گوگل به کاربران برای تکمیل فهرست کسب و کارهای اینترنتی

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

کسب و کارهای اینترنتی

کسب و کارهای اینترنتی ، گزارش شده است که گوگل از شرکت های تجاری که هنوز فعال هستند. درخواست تکمیل فهرست مشخصات در گوگل map کرده است.

در عین حال گوگل نمی تواند در مورد اینکه چه کسانی اطلاعات خود را تکمیل نکرده اند زیاد سختگیری و سر و صدا کند. ممکن است این کاربران فقط یک کاربر معمولی در گوگل map باشند.

پوشش ساده بر روی صفحهء مربوطه در گوگل map قرار گرفته و سه گزینه را نشان می دهد: بله، خیر و نمی دانم… اگر پاسخ مورد نظرتان را وارد نمایید.

در بالای نقشه پاسخ شما ظاهر شده و حاکی از این است. که پاسخ شما ثبت شده است. تایید و تکمیل فقط برای آدرس ها در گوگل می باشد. و در حال حاضر هیچ راهی برای چک کردن صحت شماره تلفن های ارائه شده در طراحی سایت در کرج و کسب و کارهای اینترنتی ندارد.

چه چیزی می تواند موجب درخواست گوگل از کاربران برای تایید این اطلاعات شده باشد؟

در اینجا چند احتمال ارائه شده است: 

  • اگر یک کاربر سابقاً از کلمه ای برای بررسی کسب و کار خود استفاده کرده باشد.
  • اگر کاربر کسب و کار آنلاین خود را با آدرسی عنوان کند که قبلاً در لیست گوگل برای همیشه بسته شده
  • و اگر لیست اطلاعاتی برای کسب و کار ارائه نشده باشد
  • اگر هیچ طراحی سایت ای در ارتباط با فهرست اطلاعات ارائه شده وجود نداشته باشد.

این روش دریافت و بدست آوردن اطلاعات از کاربران، توسط مدیر جدید گوگل larry page صورت گرفته. این شخص به تازگی یک تالار گفتگو ایجاد کرده که کاربران می توانند با او در ارتباط بوده و به جای تکیه کردن به help station های مختلف، به یکدیگر کمک کنند.

جای تعجب دارد اگر این کار گوگل منجر به تخریب کسب و کارهای اینترنتی شود. که از این طریق به رقیبان اطلاع رسانی شود. که کسب و کار آنها بسته و غیر فعال شده است.

از آنجایی که فهرست گوگل map جزء خدمات رایگان گوگل محسوب نمی شود. امیدواریم که گوگل به زودی با روش های موثرتری برای تمایز میان کسب و کارهای اینترنتی فعال و غیر فعال شروع به کار نماید.

در واقع فرصت خوبی است که از این هشدار برای به روزرسانی اطلاعات مربوط به کسب و کار آنلاین تان در گوگل map در اسرع وقت اقدام نمایید.

اگر در فهرست گوگل نیستید. در واقع یک منبع حیاتی بازدیدکنندهء محلی را از دست داده اید. Glocal Business Listing می تواند کمک خوبی در این زمینه به شما ارائه نماید. 

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]