نکات سئو و تکنیکهای بازاریابی اینترنتی برای وب سایتهای تجارت الکترونیک – بخش اول

خانه / آموزشی / نکات سئو و تکنیکهای بازاریابی اینترنتی برای وب سایتهای تجارت الکترونیک – بخش اول

نکات سئو و تکنیکهای بازاریابی اینترنتی برای وب سایتهای تجارت الکترونیک – بخش اول

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

تکنیکهای بازاریابی اینترنتی

تکنیکهای بازاریابی اینترنتی سایت های تجارت الکترونیک کمی چالش بر انگیز می باشد. این به خاطر این است که بازاریابان و کارشناسان سئو باید طراحی سایت را برای دستیابی به رتبه های بالاتر بهینه نمایند. آنها باید تجربه کاربر را بهبود ببخشند، از تمام کانال های موجود برای ترویج کسب وکار استفاده نمایند. و از همه مهمتر باید راهی برای افزایش نرخ تبدیل و افزایش فروش پیدا کنند.

در این مقاله لیستی از نکات مهم سئو و تکنیکهای جدید بازاریابی اینترنتی به منظور حضور بهتر سایت های تجارت الکترونیکی در دنیای مجازی ارائه می شود. این لیست بر اساس بخش های مهم فرآیند بهینه سازی طراحی سایت در کرج تهیه شده است.

خلاصه برخی نکات

  1. تحلیل کلمات کلیدی: بررسی کلماتی که مردم برای جستجوی محصولات شما استفاده می کنند و استفاده از آنها در بخش های مختلف وب سایت شما می تواند به بهبود رتبه صفحات شما در موتورهای جستجو کمک کند.
  2. بهینه سازی محتوا: ارائه محتوای مفید و با کیفیت، باعث جذب کاربران و افزایش بازدید وب سایت شما می شود. همچنین بهینه سازی محتوا با استفاده از کلمات کلیدی مناسب و تنوع در نوع محتوا می تواند به بهبود رتبه صفحات شما در موتورهای جستجو کمک کند.
  3. بهبود سرعت بارگیری صفحات: سرعت بالای بارگیری صفحات در طراحی سایت، عاملی مهم در جذب کاربران و افزایش بازدید وب سایت شما است.
  4. تبلیغات در گوگل: استفاده از تبلیغات پرداختی در گوگل، می تواند به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک کند.
  5. بهینه سازی موتورهای جستجو: بهبود ساختار وب سایت، بهینه سازی برای موتورهای جستجو و تولید محتوای با کیفیت، باعث بهبود رتبه صفحات شما در موتورهای جستجو می شود.
  6. استفاده از شبکه های اجتماعی: استفاده از شبکه های اجتماعی می تواند به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک کند.

ساختار لینک

  • از URL های سئو دوستانه که شامل کلمات کلیدی است، استفاده نمایید.
  • دسته بندی های خود را با دقت و بر اساس ساختار درختی انتخاب نمایید.
  • به جای استفاده از ساختار URL “example.com/cat1/procuct1” از “example.com/product1” استفاده نمایید. حتی اگر از طبقه بندی های متعدد استفاده می کنید.
  • در صفحه اصلی سایت، لینک مستقیمی از پر فروش ترین محصولات قرار دهید.
  • با استفاده از گوگل وب مستر تولز مراقب محتواهای تکراری باشید و در صورت بروز مشکل آن را برطرف نمایید. (محتوای تکراری و تأثیر آن در رتبه بندی موتورهای جستجو، محتوای تکراری: روش‌های برطرف نمودن آن)
  • تمام لینکهای شکسته و معیوب را حذف نمایید.

بهینه سازی صفحات طراحی سایت کرج

  • ابتدا تحقیق نمایید، که کاربران با استفاده از چه کلماتی به جستجوی محصولات و خدمات شما در موتورهای جستجو می پردازند. و بعد از آن لیستی از کلمات کلیدی تهیه نمایید.
  • برای هر صفحه، عنوان صفحه هدفمند و منحصر به فرد قرار دهید.
  • معمولاً استفاده از کلمات مفرد نسبت به جمع آنها معمول تر است. (به عنوان مثال دوربین به جای دوربین ها) با این حال در صنعت خود بررسی کنید. و ببینید که کدامیک از آنها محبوبتر است.
  • به دلیل اینکه که توضیحات محصولات معمولاً از سایت‌های سازنده آن‌ها کپی می‌شود. لذا برای اینکه با مشکل محتوای تکراری مواجه نشوید. به شما توصیه می‌کنیم قبل از انتشار محتوا، حتماً دوباره آن را بازنویسی کنید.
  • برای هر یک از صفحات خود سه کلمه کلیدی هدفمند و مرتبط با صفحه انتخاب نمایید. و با استفاده از آنها، صفحه را بهینه کنید.
  • محتواهای خود را به صورت منظم آپدیت نمایید.
  • برای اینکه تصاویر شما در جستجوی تصاویر نیز، نمایش داده شود. آنها را با استفاده از تگ Alt، نام عکس و غیره بهینه نمایید.

لینک بیلدینگ

  • Anchor Text های سایت را با استفاده از کلمات کلیدی، هدفمند نمایید و همیشه برای صفحه محصولات، Anchor Text را عنوان محصول قرار دهید.
  • برای صفحه محصولات نیز لینک مستقیمی به دیگر محصولات ایجاد نمایید. فقط توجه کنید که همیشه برای قرار دادن لینک مستقیم روی صفحه اصلی تمرکز نکنید.

در مقاله بعدی به ارائه نکاتی در رابطه با گرافیک، ساختار و دیگر بخش های مهم در بازاریابی اینترنتی سایت های تجارت الکترونیک خواهیم پرداخت. 

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]