نقش اینفوگرافیک در طراحی سایت چیست و چه زمانی باید از آن استفاده شود؟

خانه / آموزشی / نقش اینفوگرافیک در طراحی سایت چیست و چه زمانی باید از آن استفاده شود؟

نقش اینفوگرافیک در طراحی سایت چیست و چه زمانی باید از آن استفاده شود؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

اینفوگرافیک در طراحی سایت

اینفوگرافیک در طراحی سایت ، همیشه این امکان برای بیان اندیشه، احساسات و نظرات از طریق راه های مختلف و متعددی وجود دارد.

این حالات و روش های مختلف بیان نظرات مانند اشکال مختلف هنری می باشد. یعنی اگر هر روشی به صورت مناسبی اجرا شود. در پایه های فرهنگ آن جامعه جای می گیرد.

استفاده از اینفوگرافیک در طراحی سایت، یکی از بهترین روش‌ها برای جذب و توجه کاربران به محتوای سایت است. این روش، با استفاده از تصاویر و گرافیک‌های جذاب، اطلاعات را به صورت قابل فهم و جذاب به کاربران ارائه می‌دهد. در واقع، اینفوگرافیک می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند در ارتباط با کاربران و جذب توجه آن‌ها استفاده شود.

استفاده از اینفوگرافیک در طراحی سایت به دو صورت می‌تواند باشد: به عنوان بخشی از محتوای سایت و یا به عنوان ابزاری برای توضیح مفاهیم پیچیده‌تر، مانند آمار و ارقام.

به طور کلی، استفاده از اینفوگرافیک در طراحی سایت در کرج ، می‌تواند بهبود قابل توجهی در تجربه کاربری و جذب کاربران داشته باشد.

Wordsmithery (اشاره به استفادهء موثر و قدرتمند از زبان نوشتاری) از این قاعده مستثنی نیست. اغلب من تلاش می کنم تا افراد را به مثبت فکر کردن برای دریافت بازدید کنندهء وب سایت تشویق نمایم. قصد ندارم هیچ نوع صحبت کلیشه ای کنم. اما برای آسانی و سادگی گاهی اوقات واژه ها کاملاً تاثیرات لازم را ندارند.

هنگامی که به بخش آمارها می آئید. واژه ها ممکن است در ارائهء بخش عمده ای از اطلاعات و انتقال آن موفق باشند. اما نتیجهء آن می تواند کسل کننده و طولانی باشد.

به طور مشابه اضافه کردن و استفاده کمی از کلمات طنز و یا کلمات هنری در گرافیک تصویری و تصاویر بصری بسیار سخت بوده. و یا تعامل با چشم بازدیدکنندهء وب سایت و دستیابی به مطالب صفحه و یا افراط کاری در نشانه گذاری مطالب به همین صورت می باشد.

برای موفقیت در این موارد در طراحی سایت شما نیاز به چیزهایی دارید. که نشان دهندهء‌ واقعیت می باشد. همچنین جلب نظر بازدیدکننده و شکستن اغلب مفاهیم پیچیده به تکه های کوچک و قابل فهم در وب سایت بهترین روش برای نیل به این موفقیت می باشد. در این مورد و اقدام برای رسیدن به موفقیت در طراحی سایت جذاب، بهترین انتخاب infographic می باشد.

– مثال یک – آمار استخدام در سال 2010 در یک نگاه

عنوان اینفوگرافیک به صورت اختصار بیانگر عملکرد infographic می باشد. به صورت واضح بیانگر اعداد و ارقام واقعی است. که خواستار به اشتراک گذاری برای دیگران می باشد.

اگرچه بسیاری از افراد، آمار مربوط به استخدام در سال 2010 را به صورتی کاملاً جذاب و مفید پیدا خواهند کرد. اما اکثریت این افراد به دلیل وجود مرورگرهای مختلف از این آمار لذت نخواهند برد. تهیهء infographic به هر دو بخش بعنی گرافیک و بازی با رنگها و اشکال و همچنین بیان آمار گرافیکی و آمار و ارقام در طراحی سایت می پردازد. همچنین اقدام به ارائه هر دو جنبه های مثبت و منفی آمار به روش روشن و واضح و متعادل می نماید.

– مثال دو – هزینه های واقعی آزبست

اینفوگرافیک به منظور تلاش برای افزایش آگاهی از قرار گرفتن در معرض آسیب های آزبست که هر ساله تعداد زیادی از مردم در آن صدمه می بینند. ایجاد شده است. دقیقاً مانند مثال قبلی، تصاویر گرافیکی در خدمت نشان دادن آمار کلی هر موضوعی می باشد. که به طور کلی هرگز شیوهء نمودارهای میله ای و عمودی هیجان انگیزتر از تصاویر اینفوگرافیک نشان داده نمی شود.

این تصاویر اغلب مورد توجه افراد قرار گرفته و جلب توجه می نماید. و نیز گویای اطلاعات و دانش مهمی می باشد. در حالیکه هنوز استفاده از اینفوگرافیک در طراحی سایت در کرج هنوز به درستی در کسب و کارهای اینترنتی جا نیافتاده است. این مثال ها نقش مهمی با رنگها و… که بسیار مفصل تر و خلاقانه تر از تصاویر معمول و گرافیکی دیگر باشد. ایجاد می کند. توجه داشته باشید که هدف از استفاده از این روش در طراحی سایت کرج به اشتراک گذاری یک پیام در سطح وسیع برای مخاطبان می باشد.

ارائهء آمار و حقایق بسیار جدی که به صورت توصیفی و بصری جالبی ارائه می شود. که نشان دهندهء این است که چقدر میزان متوسط توجه افراد به مطالب و ظرفیت آنها برای صرف وقت برای درک مطالب پایین می باشد. بنابراین اگر می خواهید در وب سایت خود بعضی حقایق تکان دهنده و آمار و ارقام واقعی را به صورتی به اشتراک بگذارید. که توجه افراد را به خود جلب نماید، این روش و استفاده از infogarphic راه مناسبی است. که زیبایی فکر شما را به نظر دیگران برساند. من شخصاً فکر می کنم که جای تجدید نظر داشته و میتوانید این روش را امتحان نمایید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]