نحوه استفاده از PHP SELECTOR

خانه / سی پنل Cpanel / نحوه استفاده از PHP SELECTOR

نحوه استفاده از PHP SELECTOR

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در سی پنل Cpanel

PHP SELECTOR

PHP SELECTOR چیست؟ این ماژول برای پیگیری موارد مربوط به نسخه ی PHP و تنظیمات مرتبط به آن می باشد. هنگامی که PHP Selector بر روی سرور نصب می گردد، در مراحل نصب تمامی نسخه های PHP بر روی سرور قرار می گیرد.

سپس در کنترل پنل دسترسی هایی برای سمت admin ایجاد می گردد. که می توانید نسخه ی پیش فرض یا Inherit مربوط به PHP را برای ایجاد هر هاست انتخاب کنید. و همچنین محدودیت های مرتبط به PHP.ini مانند memory-limit را بصورت پیش فرض ست کنید. در قسمت Client و یا کاربران هاست نیز دسترسی به نام Select PHP Version ایجاد می شود. که از طریق آن هر کاربر می تواند نسخه PHP مورد نظر خود را انتخاب کرده و برخی از قابلیتهای در دسترس را فعال یا غیر فعال کند.

در صورتی که شما از آن دسته اشخاصی هستید که نیاز دارید خود نسخه php را تغییر و یا در انجام آن با هاستینگ دچار مشکل شده اید. در این آموزش قصد داریم به شما آموزش تغییر نسخه php در سی پنل یا همان نحوه استفاده از PHP SELECTOR را بدهیم که به چه صورت می توانید با چند کلیک نسخه پی اچ پی خود را براحتی تغییر دهید.

1- ابتدا وارد cpanel شوید.

2- سپس به گزینه ی MultiPHP Manager وارد شوید.

3- در شکل زیر 3 گزینه مشخص شده است که گزینه 1: نشان دهنده نسخه  PHP استفاده شده ی دامنه مورد نظر است. پس از انتخاب دامنه ی مورد نظر از کادر زیر نوبت به گزینه 2 است. گزینه 2: از این قسمت می توانید نسخه PHP مورد نظر دامنه یا زیر دامنه های خود را نیز انتخاب کنید.

برای مثال در گزینه 3: funsara.mansix.net از نسخه ea-php70 استفاده کرده است. و mansix.mansix.net ,طراحی سایت کرج تحت وراثت این دامنه funsara.mansix.net  قرار دارد.

برای داشتن طراحی سایت به ویژه طراحی سایت در کرج با ما در تماس باشید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]