میزان مورد نیاز سئوی وب سایت خود را محاسبه نمایید

خانه / آموزشی / میزان مورد نیاز سئوی وب سایت خود را محاسبه نمایید

میزان مورد نیاز سئوی وب سایت خود را محاسبه نمایید

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی, بهینه سازی سایت

میزان مورد نیاز سئو

میزان مورد نیاز سئو ، بهینه سازی وب سایت ( سئو در کرج ) در موتورهای جستجو، نتایج قابل پیش بینی به شما ارائه میکند. بسیاری از افراد با این شیوه موافق هستند. و این کاملاً صحیح می باشد. در واقع من نمیتوانم به رسانه تبلیغاتی دیگری که اطلاعات مورد نیاز ارائه میکند. فکر کنم. اطلاعاتی که دقیقاً نیازهای شما را در وب تأٰمین می کند.

از دید تجاری و بازرگانی، هرکمپین بهینه سازی می باید با ایده ای شروع به کار کند. که به میزان قابل توجهی بازگشت سرمایه داشته باشد. خیلی اوقات در تبلیغات، تا حدودی می توان حدس زد که چه چیزی از آن انتظاری دارید. بازاریابی در اینترنت هم به همین صورت فرایند بسیار قابل پیش بینی می باشد.

ایجاد شرایط جهت بهینه سازی با یک سوال ساده شروع می شود. “وب سایت شما چه میزان افزایش درآمد در سال جاری خواهد داشت؟”

به خاطر داشته باشید که یک پاسخ غیر منطقی به این سوال این است: هر چه مشکلات بیشتر باشد دستیابی به هدفتان نزدیکتر خواهد بود. پس اهداف دست نیافتنی انتخاب کنید! هنگامی که هدف خود را معین کنید. در واقع کار اصلی را انجام داده اید. بله دقیقاً؛ هدف شما!

نکته اینجاست؛ درآمد شما همان هدف شماست. اهداف شما نباید در میزان ترافیک طراحی سایت ، میزان بازدید کننده. و یا میزان نمایش وب سایت شما در لیست موتورهای جستجو خلاصه شود. (اما تمامی اینها در رسیدن شما به اهدافتان کمک خواهد کرد). با این حال اجازه دهید بگویم که دیدگاه و نظرات ما از طریق مجموعی از اهداف درآمدی شما، با نتایج موتورهای جستجو تنظیم و تامین می شود.

به چه تعداد مشتری نیازمندید؟!

باید قادر باشید به روشنی هدف و مقصد خود از متوسط مقدار سالیانهء‌ مشتری برای کسب و کار خود را تعیین نمایید. اگر این موضوع را می دانید با یک تقسیم ساده میزان نیاز شما به مشتری جدید مشخص خواهد شد. در واقع باید حس کنید چه تعداد از این چند صد نفر بازدید کننده. از طراحی سایت در کرج شما به مشتری تبدیل می شوند. باید قادر به تعیین تعداد بازدیدکننده ای که در وب سایت شما به منظور توسعه به مشتری تبدیل می شود باشید.

تعداد بازدیدکنندگان دقیقاً برابر با تعداد کلیک های مورد نیاز در طراحی سایت در کرج شما می باشد. هدف یک کمپین سئو خوب، افزایش تعداد بازدید کننده که در جستجوی محصولات و خدمات هستند می باشد. سایت های بهینه سازی موفق به اندازه کافی در نتایج موتورهای جستجو برای جذب بازدیدکننده و دسترسی به اهداف درآمدی، تاثیرگذار می باشند. قرار گرفتن در صفحهء اول موتور جستجو نیازمند ایجاد اشتیاق در بازدیدکنندگان. و یا داشتن شانس بیشتر برای کلیک بازدیدکنندگان بر روی وب سایت شما می باشد.

متخصصین محافظه کار وب سایت

از آنجایی که تعداد بسیار کمی از افراد فراتر از صفحهء اول نتایج جستجو رفته و از آنجا بازدید می کنند. متخصصین محافظه کار وب سایت های سئو، تنها صفحهء اول موتور جستجو را در نظر گرفته و معتقدند. که تنها محل مورد نظر و البته بهترین آن؛ صفحهء اول می باشد. البته اگر قادر به قرار گرفتن در این محل باشید! وب سایت AOL اطلاعاتی مبنی بر این که مکان اول نتایج موتورهای جستجو تقریباً نیمی از کلیک ها را دریافت و از آن خود میکند. منتشر کرده است. مقام دوم تقریباً 10 تا 15 درصد و سومین ردیف 5 تا 10 درصد کلیک ها را ازآن خود می کند. درصد باقی مانده در حدود 3 تا 6 درصد می باشد.

به طور محافظه کارانه و با وجود یک کمپین بهینه سازی خوب، می توان میزان حجم کلیکها برای وب سایت خود را بین 5 تا 10 درصد (میانگین 7٪) تخمین بزنید. با این پیش بینی، شما در مکانی در صفحهء اول رتبه بندی موتورهای جستجو قرار خواهید گرفت. پس اگر نیاز به 100بازدیدکننده دارید. در واقع باید 7/100 برابر با (1.428) نفر در مجموع جذب نمائید. هنگامی که حجم جستجوی کلی طراحی سایت کرج خود را جهت بهینه سازی مشخص می کنید. سپس باید به انتخاب کلیدواژه بپردازید.

بهترین استراتژی انتخاب

مجموعه ای از کلمات کلیدی به جای انتخاب کلمات کلیدی عمومی تر می باشد. به یاد داشته باشید: اکثر اوقات استفاده از بسیاری از کلمات کلیدی با حجم کمتر برای بدست آوردن رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو، آسان تر و کارآمد تر از یک کلمه کلیدی معمول تر با حجم بالا بوده. و در رقابت با آن برابری می کند.

علاوه بر این کلمات کلیدی با حجم پایین تر معمولاً‌ با نیازهای بازدیدکنندگان بیشتر مرتبط بوده و مشخص تر می باشند. و در نهایت بهتر عمل می نمایند. همچنین بعد از کشف میزان مورد نیاز جستجوی کلی برای وب سایت خود باید بدانید کلمات کلیدی شما برای ایجاد حجم مورد نیاز جستجوی وب سایت شما بدون گسترش و ارتقاء رتبه و بهینه سازی غیر ممکن می باشد. می توانید رویکرد کاربردی تر با کمپین های بهینه سازی و سئو در کرج. جهت ارتقاء وب سایت خود داشته باشید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 5 میانگین: 5]