مقایسه بازاریابی مقاله و بازاریابی تبلیغات کلیکی برای داشتن فرصتهای تجاری بهتر در اینترنت

خانه / آموزشی / مقایسه بازاریابی مقاله و بازاریابی تبلیغات کلیکی برای داشتن فرصتهای تجاری بهتر در اینترنت

مقایسه بازاریابی مقاله و بازاریابی تبلیغات کلیکی برای داشتن فرصتهای تجاری بهتر در اینترنت

بازاریابی تبلیغات کلیکی

بازاریابی تبلیغات کلیکی ، استفاده همزمان از بازاریابی مقاله و تبلیغات کلیکی در میان دیگر انواع تبلیغات برای داشتن فرصت های تجاری آنلاین بسیار معمول بوده و مکان مناسبی برای اکثریت بازاریابان اینترنتی با تجربه می باشد. به عنوان یک مبتدی در انتخاب بین بازاریابی مقاله و تبلیقات کلیکی ppc، باید بدانید نسبت به مزایا، در بازاریابی مقاله کمتر ریسک وجود داشته و این ریسک بیشتر شامل تبلیغات کلیکی برای درآمد آنلاین شما می باشد.

مطالب زیر برخی از تفاوت های بین این دو نوع از تبلیغات بوده و کمک بزرگی برای تصمیم گیری شما در انتخاب اینکه کدامیک برای کسب و کار آنلاین شما مفید خواهد بود می باشد. یکی از مزیت های بسیار بزرگ بازاریابی مقاله نسبت به تبلیغات کلیکی، مخصوصاً برای مبتدیان حتی در پایین ترین سطح این است. که می توانید منافع خود را با شروع ترافیک وب، حتی به میزان کم در هر ماه دریافت نمایید.

گرفتن نتیجه بدون صرف هیچ هزینه ای قطعاً بهتر از ریسک برای تبلیغات کلیکی و صرف هزاران دلار و کسب تجربه و در نهایت بدون نتیجه می باشد. حتی اگر مقالات خود را نوشته و پست نمودید. و نتیجه کامل از این کار دریافت نکرده. و هیچ ترافیکی جذب طراحی سایت شما نشد. در واقع چیزی که شما از دست داده اید. یک یا دو ساعت از وقتتان می باشد. به خصوص اگر مقالات خود را در دایرکتوری مقاله به صورت رایگان چاپ کردید. در واقع هیچ پولی از دست نداده و مزایای داشتن ساخت بک لینک برای وب سایت شما خواهد بود.

تبلیغات کلیکی ppc

در مقایسه، اگر تبلیغات کلیکی ppc را برای بمباران تبلیغاتی انتخاب کردید. انتظار صرف چند صد دلار هزینه را داشته و در مقابل هیچ چیز برای عرضهء کار خود نخواهید داشت. بنابراین خطر ریسک در بازاریابی مقاله به صورت قابل توجهی بسیار کمتر از بازاریابی تبلیغات کلیکی خواهد بود.

یکی از بهترین مزایای بازاریابی مقاله این است که هنگامی که مقاله خود را در چند دایرکتوری مقاله منتشر کردید. دیگر نیازی به انجام کاری از طرف شما نبوده و اجازه دهید خود دایرکتوری کار خود را انجام دهد. هیچ تفاوتی ندارد اگر شما فقط چند مقاله یا هزاران مقاله منتشر کرده باشید. دیگر نیازی به انجام کاری دیگر بر روی مقاله ها نمی باشد. و در ادامه ترافیک به طور مرتب طراحی سایت در کرج شما را هدف قرار خواهد داد.

اگر این کار را با بازاریابی تبلیغات کلیکی مقایسه کنید. اگرچه بسیار سریع برای کسب و کار آنلاین شما ترافیک ایجاد میکند. اما برای حفظ آن باید به تمامی کمپین ها نظارت داشته و عملکرد آنها را پیگیری نمایید. و تا زمانی برای شما کار خواهد کرد که هزینه تبلیغات را پرداخت کرده باشید. هر گونه تبلیغات مانند تبلیغات کلیکی دقیقاً زمانی که پرداخت هزینه آن را متوقف نمایید. تبلیغات شما نیز متوقف خواهد شد.

تبلیغات کلیکی معمولاً سریعتر و کارآمدتر از روش های دیگر ترافیک طراحی سایت در کرج شما را هدف قرار میدهید. و اما این موضوع در بازاریابی مقاله با سخت کوشی و پرکاری در چاپ و نشر مقاله متعادل خواهد شد.

در اینجا چند نکته برای اثبات این موضوع به شما ارائه خواهد شد.

به عنوان مثال فرض کنید برای 1000 کلیک در هفته به کمپین های تبلیغات کلیکی 50 دلار باید پرداخت نمایید. به این منظور در مورد بازاریابی مقاله فرض نمایید حدوداً 5 کلیک در هفته از هر مقاله ای که در هر دایرکتوری مقاله منتشر نموده اید خواهید داشت. جهت بدست آوردن همان تعداد کلیک از انتشار مقالات در مقابل تبلیغات کلیکی باید دست کم 200 مقاله چاپ نمایید! (1000 =200×5 )

بنابراین باید از خود بپرسید چه زمانی برای نوشتن ونشر 200 مقاله لازم می باشد؟
کافی است فقط تعداد 5 دایرکتوری مهم و برجسته مقاله را انتخاب کرده و هر یک از مقالات خود را در هر 5 دایرکتوری پست نمایید. در واقع کافی است 40 مقاله برای رسیدن به تعداد 200 چاپ نمایید. با چاپ 4 مقاله در هفته در عرض 10 هفته، و ارسال آن به هر 5 دایرکتوری، 200 مقاله ترافیک طراحی سایت کرج شما را مورد هدف قرار داده و اگر به صورت جدی خواهان موفقیت در تجارت آنلاین خود بدون صرف مبالغ هنگفت برای تبلیغات هستید. این روش برای سالیان سال به صورت منظم موجب افزایش ترافیک وب سایت شما خواهد بود.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 5 میانگین: 5]