مراحل مهم برای داشتن سئو ی مناسب در طراحی سایت

خانه / آموزشی / مراحل مهم برای داشتن سئو ی مناسب در طراحی سایت

مراحل مهم برای داشتن سئو ی مناسب در طراحی سایت

مراحل داشتن سئوی مناسب

مراحل داشتن سئوی مناسب ، امروزه انواع تصورات غلط پیرامون بهینه سازی موتورهای جستجو وجود دارد. یک تصور غلط و بزرگ که بسیاری از صاحبان وب سایت دارند این است که هنگامی که آنها طراحی سایت خود را راه اندازی و تنظیم کرده و برای موتورهای جستجو ارسال می نمایید. بلافاصله ترافیک دریافت خواهند کرد.

حقیقت این است که خیلی بیش از این برای برآوردن ترافیک به وب سایت شما، زمان لازم است. بهینه سازی موتورهای جستجو، وظیفه و عملی در حال انجام است که کاملاً نیاز به زمان برای کار بر روی مسائل دارد. درست بعد از ارسال سایت شما به موتورهای جستجو، ابتدا باید چند مرحله مهم و حیاتی برای رسیدن به سئوی بسیار مناسب را بگذرانید.

قدم اول- تحقیق در مورد کلمات کلیدی

یکی از گامهای مهم که برای داشتن سئوی خوب قبل از ارسال سایت خود به موتورهای جستجو نیاز دارید. تحقیق در مورد کلید واژه های سایت تان می باشد. شکی نیست که در حال حاضر همه چیز در مورد موضوع طراحی سایت در کرج خود را می دانید. اما این مسئله بسیار مهم است که قبل از ارسال وب سایت، کلمه کلیدی مناسبی انتخاب نمایید. هنگامی که کلمه کلیدی خود را انتخاب می کنید. به خاطر داشته باشید کلمات کلیدی معیار مهمی برای موتورهای جستجو می باشد. به جای استفاده از کلمات کلیدی مفصل وب فایده که هرگز باعث ایجاد رتبه خوبی برای شما نمی شود. دنبال کلمات کلیدی مختصر و منحصر به فرد باشید.

قدم دوم- ارتقاء تگ عنوان

قدم دیگری که باید قبل از ارسال وب سایت به موتورهای جستجو برداشت؛ بهبود تگ عنوان می باشد. یکی از بزرگترین عواملی که تعیین کنندهء رتبه شما در موتورهای جستجو می باشد وجود کلمات کلیدی در تگ عنوان می باشد. از تگ های عنوانی که در آن از کلمات کلیدی استفاده نشده در طراحی سایت در کرج خود استفاده ننمایید. تگ عنوان شما باید مجهز به کلمات کلیدی باشد! تا مطمئن شوید برای بدست آوردن رتبهء مناسب هنگام ارسال وب سایت به موتورهای جستجو به شما کمک خواهد کرد.

قدم سوم- بررسی تکنولوژی وب سایت

قبل از ارسال وب سایت به موتورهای جستجو، زمانی برای بررسی تکنولوژی وب سایت خود صرف نمائید. برخی از تکنولوژی های ساخته شده در وب سایت ها می تواند موجب گیج شدن وبروز اشتباه برای اسپایدرهای موتورهای جستجو شود. نقشه ها، تصاویر،اسکریپت های CGI، قالب ها و انواع دیگری از فناوری که ممکن است برای بسیاری از اسپایدرها قابل فهم نباشد.

با دقت وب سایت خود را بررسی نمایید و مطمئن شوید تکنولوژی استفاده شده در طراحی سایت کرج تان باعث عقب ماندن وب شما در رتبه بندی موتورهای جستجو نمی شود.

قدم چهارم- بررسی خطاها

چک کردن اشتباهات وب سایت یکی از مهمترین گامها برای داشتن سئوی خوب می باشد. استفاده از سایت هایی که دارای ابزار نگهداری هستند. ایدهء خوبی است. تا قبل از ورود مشتری به وب سایت، این ابزارها شما را از عدم وجود اشتباه مطمئن نمایند.

هرگونه خطایی در html ها در نهایت موجب بروز مشکلاتی برای اسپایدر ها در موتورهای جستجو می شود. نه تنها می تواند موجب مشکلاتی برای اسپایدرها شود، بلکه موجب می شود وب سایت برای کاربران خسته کننده شود. که این موضوع به معنای ترک کاربران و عدم استفاده آنها از وب شما می باشد.

هر یک از این مراحل برای موفقیت وب شما ضروری میباشد. قبل از اینکه وب سایت خود را به موتورهای جستجو ارسال نمایید از طریق این مراحل از آمادگی وب سایت خود اطمینان حاصل فرمایید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 6 میانگین: 5]