قدرت آنالیز گوگل

خانه / آموزشی / قدرت آنالیز گوگل

قدرت آنالیز گوگل

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

قدرت آنالیز گوگل

قدرت آنالیز گوگل ، تلاشهای شما برای بازاریابی اینترنتی و تبلیغات گوگل نیاز به بررسی دارد. بنابراین با استفاده عاقلانه از منابع این موضوع را درک خواهید کرد. تجزیه و تحلیل گوگل ابزار مناسبی است که می توانید منبع ایجاد ترافیک، conversion rate و رتبه بندی و بسیاری موارد دیگر را بررسی نمایید.

مطمئن شوید در وب سایت خود،‌گوگل آنالیز و یا انواع دیگری از ابزارهای تجزیه و تحلیل نصب شده است.

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

گوگل و الگوریتم های آن در طراحی سایت

گوگل از الگوریتم‌های پیشرفته و مخصوص به خود برای تشخیص محتوای تکراری و کپی شده استفاده میکند و سایت‌هایی که از این نوع محتوا استفاده می‌کنند را اصطلاحا پنالتی میکند. به همین علت، برای حفظ و جلوگیری از کاهش رتبه بندی سایت، باید از محتوای منحصر به فرد و یونیک استفاده کرد و از انتشارمحتواهای غیرضروری خودداری کرد. همچنین، باید از تکنیک‌های سئوی ناکار آمذ پرهیز کرده و به جای آن، از روش‌های مطابق با راهنمایی‌های گوگل استفاده کرد.

علاوه بر این، استفاده از عناوین مناسب و جذاب برای مطالب نیز تاثیر موثری در بازتاب محتوا خواهد داشت. همچنین، استفاده از تصاویر و ویدئوهای مناسب نیز می‌تواند به بهبود رتبه‌بندی سایت کمک کند. در نهایت، باید به  مسائلی چون سرعت بارگیری سایت و بهینه‌ سازی برای تلفن های همراه نیز توجه کرد تا کاربران علاوه بر رضایت کاربران،  گوگل نیز رتبه ‌بندی بهتری برای سایت شما اعمال کند.

منابع ترافیک وب سایت

شما می خواهید بدانید که ترافیک طراحی سایت شما از کجا بوده و از چه جاهایی ترافیک دریافت نمی کنید. دانستن این موضوع به شما کمک می کند. چگونه منابع خود را به طور مناسب در جاهای لازم اختصاص دهید. گوگل آنالیز قادر به ردیابی بازدیدکنندگان وب سایت شما بوده و می تواند بررسی نماید.

که بازدیدکنندگان از کجا آمده و به چه قسمتی از وب سایت شما میروند. در اینجا چند نمونه از جاهایی که ممکن است از طرف آنها ترافیک وب شما تامین شود. ذکر شده است:

  • موتورهای جستجو (گوگل-یاهو-بینگ و غیره)
  • کمپین های تبلیغات گوگل
  • تویتر و فیس بوک
  • مقالات و رسانه هایی که دارای لینک هستند
  • وب سایتهایی که لینک شما را دارند
  • موارد دیگر

داشتن این اطلاعات در داشتن یک برنامهء موثر بازاریابی اینترنتی به شما کمک شایانی خواهد کرد.

راحت آمدن و راحت رفتن ( تبلیغات گوگل )

پیدا کردن جایی که بازدیدکننده و ترافیک از آن می آید و از چه صفحه ای دیدن می کنند. آسان بوده و هر دوی این اطلاعات بسیار با ارزش می باشد. دانستن این اطلاعات به شما کمک می کند. تا چگونگی کارکرد استراتژی بازاریابی اینترنتی خود را معین نمایید. صفحه ای که افراد پس از ورود به طراحی سایت در کرج شما به آن وارد می شوند نیز دارای اهمیت می باشد.

در واقع شما می خواهید بدانید آنها پس از ورود به سایت شما به چه صفحه ای رفته و بر روی چه اطلاعاتی از آن صفحه متمرکز شده اند. و به دنبال چه چیزهایی می گردند.( بسیاری از وب سایتها دارای نقاط ورود چندگانه بوده و هر یک بر روی بخش متفاوتی تمرکز می نمایند)

کاملاً دقت نمایید که بازدیدکنندگان وب شما به چه صفحه ای رفته و از طراحی مناسب و درستی نوشتار محتوای متن آن صفحه اطمینان حاصل فرمایید. این که بازدید کنندگان از چه صفحه ای از وب شما خارج می شوند.

نیز بسیار دارای اهمیت می باشد زیرا ممکن است مشخص کنندهء ‌مشکلی در طراحی سایت کرج شما باشد. اگر با صفحهء خاصی برخورد کردید که اولین نقطهء خروج افراد از طراحی سایت در کرج شماست و باید هرگونه مسائل فنی و دیگر مسائل آنرا بررسی نمائید. تا متوجه شوید چرا افراد با رسیدن به این صفحه وب شما را ترک می کنند.

onversion rate

اگر چه مهم است که بدانید ترافیک وب شما از چه سمتی به وب شما منتقل می شود. اما مهمتر از آن این است که بدانید فروش شما چگونه و از چه جهتی می باشد. Conversion rateدر گوگل آنالیز توسط منبع ترافیکی بررسی می شود. می توانید خریداران واقعی محصولات و یا خدمات خود را دیده و بدانید از کجا آمده اند و قادر خواهید بود تاکید بیشتری بر این منابع داشته باشید.

اضافه کردن گوگل آنالیز به هر وب سایت مسئله مهمی می باشد. به طور کلی در مورد ترافیک وب سایت خود، conversion rate اطلاعات بیشتری کسب نموده تا بتوانید تغییرات مهم و مناسبی در استراتژی خود برای بازاریابی اینترنتی داشته باشید. استفاده از این برنامه برای همه به صورت رایگان می باشد، پس فرصت را از دست ندهید!

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]