طراحی وب سایت مساعد با موتورهای جستجو – 3 راه استفاده از Css

خانه / آموزشی / طراحی وب سایت مساعد با موتورهای جستجو – 3 راه استفاده از Css

طراحی وب سایت مساعد با موتورهای جستجو – 3 راه استفاده از Css

Css

Css ، این مقاله به 3 نکته ساده و بسیار موثر از تکنیک های طراحی سایت برای بهبود طراحی وب سایت شما و ارائه بهتر آن در موتورهای جستجوی اصلی اشاره می کند.

اول از همه باید بدانید که css چیست؟Css مخفف کلمات cascading style sheets می باشد. Css روشی برای جداسازی کد های ارائه شده از محتوای واقعی وب سایت شما می باشد.

"<yoastmark

 

معمولاً شما اقدام به ساخت مجموعه ای از قوانین css می کنید. که در فایل های جداگانه قرار گرفته اند. و البته دارای نام پسوند css هم می باشند. بعد از آن با استفاده از لینک تگ html در صفحات وب سایت به فایل css پیوند داده می شوید.

مزایای بسیار بسیار زیادی از طراحی وب سایت با جداسازی کدهای ارائه شده. با فایل های تفکیک شدهء css وجود دارد.

که در این مقاله به 3 روش بسیار عالی که می توانید برای طراحی سایت در کرج خود از css استفاده نمایید. ارائه شده است. این روش طراحی سایت بسیار مساعد با موتورهای جستجو می باشد.

  • تکنیک شماره 1

طراحی سایت – استفاده از CSS در ساختار محتوا بیایید. حقایقی که در مورد موتورهای جستجو می دانیم را در نظر بگیریم. موتورهای جستجو ربات های خود را برای خواندن محتوا به وب سایت شما می فرستند.

راحتتر اینکه آنها به دنبال بهترین محتواها هستند. زیرا موتورهای جستجو وقت زیادی برای جستجوی مطالب به هدر نمی دهند. پس باید گفت چه دلیلی وجود دارد.

که با نشانه گذاری های نمایشی با حجم زیاد و غیر ضروری در صفحات باعث ایجاد حفره های امنیتی در وب سایت شوید. در صورتی که به راحتی می توانید با فایل های تفکیکی – CSS این حفره های امنیتی را از بین ببرید.

در اکثر موارد این به معنای جایگزینی تگ های جداول فرعی با تعداد کمتری از تگ های Html است. که میتواند با قوانین css فرمت شده باشد.

حذف اکثریت قریب به اتفاق نشانه گذاری های(کدها) نمایشی و فرمت محتوا به سادگی باعث ایندکس شدن وب سایت شما توسط موتورهای جستجو می شود.

  • تکنیک شماره 2

طراحی سایت – استفاده از CSS برای شکل دهی به تگ های عنوان همچنین می دانیم موتورهای جستجو اهمیت زیادی برای تگ header و یا عنوان H1-H2-H3 و غیره که در صفحات وب شما وجود دارد، قائل می باشند.

مواردی که اکثر طراحان وب سایت بی تجربه انجام میدهند، استفاده از تگ های عنوان که به طور پیش فرض در مرورگرهای مدرن وجود دارد. و متنهای سفید و سیاه و حجیم است که بسیار صورت زشتی برای وب سایت ایجاد می نماید.

این جایی است که css از آن می آید. می تواند به صورتی بسیار آسان استفاده شود. و تگ عنوان شما را به صورت مناسبی فرمت نماید. محتوای متن جذاب، از نظر موتورهای جستجو نمرهء خوبی دریافت کرده و در نظر کاربر نیز چشم نواز و بی نقص می باشد.

  • تکنیک شماره 3

طراحی وب سایت – استفاده از css برای ساخت تصاویر rolloverبه طور سنتی تصاویر rollover برای استفادهء 2 مورد گرافیکی برای خاموش و روشن بودن کدهای جاوااسکریپت می تواند صفحات وب سایت شما را حجیم تر نماید.

و از آنجایی که این فایل ها محتوا ندارد،فقط به عنوان یک سری حروف شکسته و نامفهوم در موتورهای جستجو نمایان شود. بنابراین تعبیه تعداد زیادی فایل جاوااسکریپت در صفحات وب میتواند بر رتبه بندی وب سایت شما تاثیر منفی داشته باشد.

راه بهتری برای دستیابی به همان تاثیرات مثبت در طراحی وب سایت، استفاده از css می باشد. هنوز به آن 2 مورد گرافیکی نیاز دارید اما در واقع نیاز به ایجاد یک لینک متن معمولی در صفحات وب خود می باشید.

(که همچنین باید دارای کلمه کلیدی هدفمند در متن anchor باشد) و همچنین استفاده از قالب css برای فرمت ظاهر آن ضروری است.
این روش به سادگی باعث ایجاد عناصر block level در html می باشد. طول و عرض آن را تنظیم نموده و سپس 2 عکس متفاوت پس زمینه را تعریف نمایید. یکی برای زمانی که لینک در حالت off و دیگری برای زمانی که وضعیت کاربر بر روی لینک صفحه معلق می باشد.

نتیجه گیری:

Css یک روش بسیار قدرتمند جداسازی کدهای نمایشی محتوای متون صفحات وب شماست. مزایای بهینه سازی موتورهای جستجو در استفاده از آن برای طراحی وب سایت شما غیر قابل انکار می باشد. پس چرا امروزه از تکنیک css در طراحی سایت کرج خود استفاده نمی کنید!

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 8 میانگین: 5]