ترافیک هدفمند در طراحی سایت

خانه / آموزشی / ترافیک هدفمند در طراحی سایت

ترافیک هدفمند در طراحی سایت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

ترافیک هدفمند در طراحی سایت

ترافیک هدفمند در طراحی سایت چیست؟

شما قادر به ساخت صفحهء اصلی وب تجاری موفق در اینترنت نخواهید بود. مگر اینکه قادر به هدف قرار دادن ترافیک وب سایت خود برای بازدید از وب سایت و ماندگاری کاربران و ترافیک آنها بر روی طراحی سایت در کرج خود به اندازه کافی باشید. خوب شما می توانید پیغام خود را از این مقاله گرفته و به آن عمل نمایید.

سطح موفقیت هر وب سایت به تعداد بازدیدکنندگان صفحات بستگی دارد. که این بازدیدکنندگان از همان تک تک افرادی تشکیل می شود. که به منظور دریافت پاسخ سوال خود و دریافت اطلاعات به وب سایت شما مراجعه و برای چگونگی و نحوهء انجام کار آنرا بررسی و جستجو می کنند.

جلب نظر بازدیدکننده برای کلیک بر روی صفحات صفحهء وب شما بهترین روش برای حفظ آنها می باشد. و هر چقدر زمان بیشتری در وب سایت شما صرف کنند احتمال دریافت پیام شما و انجام اقداماتی از طرف آنها در وب سایت شما بیشتر خواهد شد.

متن زیر پنج قدم آسان برای افزایش بازدیدکننده وب سایت به شما ارائه می کند:

1- استفاده مناسب از قالب بندی و برجسته سازی مطالب

سبک و ظاهر وب سایت شما بسیار مسئلهء مهمی می باشد. اگر وب سایت شما دارای بخش بزرگ از متنی که به سختی قابل هضم است باشد. افراد به همان سرعتی که به وب سایت شما دست یافتند با همان سرعت نیز آن را ترک می نمایند. می توانید با برجسته سازی کلمات و عبارات کلیدی و هایلایت آنها، طول زمان حضور بازدیدکنندگان در وب سایت خود را افزایش دهید. به طور کلی نیازی به نگرانی در مورد فضای سفید ایجاد شده از برجسته سازی مطلب نیست. زیرا متن هایلایت شده دارای فضای سفیدی در اطراف خود می باشد. که به چشم افراد بسیار جذاب به نظر رسیده و خواندن و اسکن مطالب را برای آنها بسیار آسان می نماید.

2- قرار دادن نقشه سایت و عناوین مقالات در صفحهء اصلی وب

نقشه سایت، حرکت در وب سایت را برای بازدیدکننده و موتورهای جستجو آسان تر می کند. همچنین می توانید با قرار دادن نقل قول و تیزر از دیگر صفحات وب خود در صفحهء اصلی و لینک به صفحهء مربوطه باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خود شوید.

این موضوع باعث تشویق بازدیدکنندگان شما برای کلیک بر صفحات بعدی وب شما خواهد شد. نقشه سایت، ایدهء بسیار عالی برای آسان تر شدن جستجو در وب شما برای افراد همانند اسپایدر موتورهای جستجو می باشد.

3- نوشتن مطالب مهم و منحصر به فرد، مسئلهء بسیار حیاتی برای داشتن بازدیدکننده وب سایت

مردم تشنهء کسب اطلاعات با کیفیت بالا هستند. و این یکی از انگیزه های اصلی آنها برای جستجو در اینترنت می باشد. محتوا در اینترنت مانند هر رسانهء دیگری بسیار مهم می باشد. اگر سایت شما می تواند اطلاعات مورد نیاز افراد را ارائه دهد. احتمال بررسی و بازدید از تمامی صفحات وب شما بیشتر خواهد شد. و همچنین احتمال bookmark کردن وب شما توسط افراد و توصیه آن به دیگران نیز بالاتر خواهد رفت.

بعلاوه احتمال انتخاب مطالب وب سایت شما توسط موتورهای جستجو به دلیل بازدید زیاد افراد از وب سایت شما، به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت.

4- داشتن یک کپی ساده و مختصر از وب

وقتی صحبت از وب سایت کپی می شود، سادگی و کوتاهی مطالب بهترین روش می باشد. اطلاعات طراحی سایت در کرج را به صورت کوتاه ارائه کرده و خلاصه ای از پاراگرافها را برای آسانی خواندن ارائه کنید. معمولاً مردم در اینترنت توجه کمی به مطالب می کنند. هیچ کس موفق به خواندن مقالات طولانی متشکل از هزاران کلمه نشده و وقت صرف مطالب مشروح نمی کنند.

افراد معمولاً تمایل به اسکن مطالب و مقالات نسبت به خواندن آن دارند. آنها فقط مقالاتی را از ابتدا تا انتها می خوانند که سبک و محتوای آن خیلی خوب بوده و حتی اگر مطالب آن کمکی به آنها نکند تمامی آن را خواهد خواند.

5- افزایش ترافیک هدفمند در طراحی سایت با رپورتاژ

از قدیمی ترین تبلیغات متنی برای افزایش ترافیک در طراحی سایت کرج رپورتاژ می باشد که در سال های گذشته در تبلیغات انلاین هم نقش داشته است.
منتشر کردن رپورتاز در رسانه ها برای افزایش ترافیک در طراحی سایت ها راهی به حساب می اید. ظاهر این آگهی تفاوتی با محتوای وب‌سایت میزبان ندارد؛ اما پایبند به اصول روزنامه‌نگاری نمی باشند.

رپورتاز ها به شما این اجازه را می دهند که تا بتوانید درباره محصولات خود اطلاعات بیشتری به تبلیغات بنری ارائه دهید. در واقع، شباهت ظاهری آن‌ها با محتوای خبری و اطلاعات جذاب آن‌ها سبب اعتماد مخاطب مورد نظر شما می‌شوند.

برای این که بتوانید رپورتاژ خود را منتشر کنید قادر هستید  با صاحبان رسانه‌ها ارتباط برقرار کنید یا از پلتفرم‌هایی مانند تریبون مورد استفاده قرار دهید. تریبون به شما یاری می رساند تا رپورتاژ خود را به‌راحتی در ۱۵۰۰ رسانهٔ معتبر به انتشار بگذارید.

6- ترافیک سایت با ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ می‌تواند یک ابزار بسیار موثر برای افزایش ترافیک و بازدیدهای وب‌سایت شما باشد.روش های گوناگونی برای استفاده از ایمیل مارکتینگ به منظور جلب ترافیک وجود دارد گه در اینجا چندتا نمونه را برایتان شرح می دهیم:

  1. ارسال خبرنامه‌های دوره‌ای: برنامه‌ریزی ارسال خبرنامه‌های دوره‌ای به مخاطبان شما با ارائه محتوای مفید، جذاب و ارزشمند،جلب توجه وب‌سایت شما را بالا می برد.
  2. استفاده از عناوین جذاب: استفاده از عناوین جذاب و جالب برای ایمیل‌های خود می‌تواند نرخ باز کردن ایمیل‌ها را بالا ببرد و در نتیجه سبب ترافیک وب‌سایت شما می شود.
  3. ارسال ایمیل‌های پیگیری: با ارسال ایمیل‌های پیگیری به مشتریان پیشین یا بازدیدکنندگان فعال، قادر هستید آن‌ها را به بازدید دوباره از وب‌سایت شما تشویق نمایید.
  4. لینک‌های وب‌سایت در ایمیل‌ها: همواره در ایمیل‌های خود لینک‌هایی به صفحات مختلف وب‌سایت خود قرار دهید تا بازدیدکنندگان به سرعت به محتوای مورد نظر بروند.
  5. استفاده از تصاویر و ویدئوها: اضافه کردن تصاویر جذاب یا ویدئوهای مرتبط در ایمیل‌های خود می‌تواند توجه مخاطبان را جلب کرده و آن‌ها را به بازدید از وب‌سایت شما تشویق کند.
  6. آزمایش و بهینه‌سازی: با آزمایش عناوین، متن‌ها، زمان ارسال و سایر عوامل، می‌توانید روش‌هایی را که بهترین بازدهی را دارند، شناسایی کرده و استفاده کنید.
  7. ارتباط با رسانه‌های اجتماعی: در ایمیل‌های خود، لینک به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان شما را در این شبکه‌ها نیز دنبال کنند و ترافیک به وب‌سایت شما افزایش یابد

6مرحلهء فوق مراحلی است که شما برای افزایش بازدیدکننده از وب سایت خود و حفظ آنها نیاز دارید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]