تبلیغات کلیکی – از دست دادن بودجه با انتخاب نامناسب کلمه کلیدی

خانه / آموزشی / تبلیغات کلیکی – از دست دادن بودجه با انتخاب نامناسب کلمه کلیدی

تبلیغات کلیکی – از دست دادن بودجه با انتخاب نامناسب کلمه کلیدی

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی ،اگر در کسب و کار اینترنتی تازه وارد محسوب می شوید. و هنوز آمادگی و آگاهی لازم را کسب نکرده اید. تبلیغات کلیکی (PPC) می تواند بزرگترین دشمن بازاریابی اینترنتی شما باشد.

این مسئله چالشی برای تحقیق و مطالعه گستردهء صفحات و کلمات و همچنین تبلیغات مختلف شما محسوب می شود. تا به یاد داشته باشید که دقیقاً به دنبال انجام چه کاری هستید.

عجله نکنید، یک قدم به عقب بردارید و دقیقاً در مورد کاری که می خواهید انجام دهید. و چیزی که به دنبال آن هستید فکر کنید. باید برای انجام تبلیغات کلیکی در تحقیقات خود خط به خط را بررسی کرده.

تا اطلاعات دقیقی در مورد کلمه کلیدی مناسب خود به دست آورید. باید بدانید که انتخاب کلمه کلیدی مناسب جزء لاینفک در تبلیغات کلیکی محسوب می شود.
کلمه کلیدی لغات ساده ای هستند.

که کاربران هنگامی که به دنبال چیزی در موتورهای جستجو هستند. آن را در کادر جستجو تایپ می کنند. کلمه کلیدی می تواند شامل یک کلمه مانند “هتل” باشد و یا کلمه کلیدی “طولانی تر” که ترکیبی از چند کلمه کلیدی مانند “هتل های معروف در آمریکا” باشد.

عبارات کلیدی شامل 3 تا 4 کلمه کلیدی که به طور خاص به یک محصول و یا خدمات اشاره دارد. این امر باعث تبدیل کلیک های افراد به مشتریان واقعی می شود. زیرا کلمات کلیدی هدفمند هستند.

و افراد نیز دقیقاً می دانند به دنبال چه چیزی هستند. البته برای بدست آوردن و دسترسی کلمات کلیدی خاص در موتور جستجو باید “مزایده” کنید.

– کلمه کلیدی: مهمترین بخش تبلیغات کلیکی

کلمه کلیدی مطمئناً مهمترین بخش در تبلیغات کلیکی می باشد. در صورت عدم انتخاب صحیح این امر می تواند موجب به هدر رفتن بودجه شما شده.

و با انتخاب کلمه کلیدی عمومی و یا عبارات کلیدی تکراری، انتخاب هدفمندی نخواهید داشت. و مشتریان هدفمند را هدف نخواهد گرفت.

به طور مثال اگر شما یک هتل در بوستون آمریکا دارید، “هتل” کلمه کلیدی خیلی هدفمندی نخواهد بود. زیرا با انتخاب آن باید با میلیون ها میلیون هتل در موتور جستجو به رقابت بپردازید.

برای هدفمندتر شدن کلمه کلیدی تان باید از محل خاص و خدمات خاصی که هتل شما ارائه می کند. استفاده نموده تا رقابت شما بین هتل های مستقر در بوستون آمریکا باشد.

هر چقدر رقابت کمتری بین کلمات کلیدی باشد. هدفمندتر و هزینهء پرداختی تبلیغات کلیکی کمتر خواهد بود.

– خلاص شدن از کلمات کلیدی بد

کلمات کلیدی نامرتبط شایع ترین مشکل در بسیاری از تبلیغات کلیکی می باشد. در اینجا نحوهء اتفاق افتادن و چگونگی برطرف کردن آن را برای شما توضیح می دهیم:

  • حذف کلمات کلیدی غیر مرتبط از ابزارهای کلمات کلیدی


ابزارهای مرتبط به کلمات کلیدی مانند گوگل Adwords ابزار بسیار مفیدی برای شروع می باشد. از این ابزار بسیار مفید مانند یک گنجینه که دارای فهرستی از کلمات که شبیه خدمات و یا محصولات شما هستند، می توانید استفاده کنید.

با این حال هرگز نباید به طور مطلق به ابزارهای کلمات کلیدی اعتماد کنید. ابزار کلمات کلیدی از کامپیوتر های تولید کنندهء کلمات کلیدی استفاده می کند. که گاهی اوقات ممکن است مرتکب اشتباه شود.

مدیران بی خرد در امر تبلیغات کلیکی، اغلب هر کلمه کلیدی که کمپین ها پیشنهاد می کنند. را انتخاب و هزاران هزار پول نقد را تلف می کنند. و بر روی طراحی سایت شان ترافیک غیر مرتبط دریافت و یا اصلاً ترافیکی دریافت نمی کنند.

بدتر از همه همان ترافیک غیر مرتبط (بی ارزش) است که هرگز این کلیک ها تبدیل به معامله و مشتری نمی شوند.

این مسئله را با بررسی فهرست کلمات کلیدی می توانید حل کنید. ممکن است آن لیست بسیار زیاد و خارج از کنترل باشد.

اما باید در عین حال بر روی یک یا دو گروه تمرکز کرده و با شخصی که کار شما را انجام می دهد. تماس گرفته تا کلمه کلیدی مورد نظر شما را به تبلیغات تان اضافه نماید. 

باید بر روی عبارات کلیدی بررسی و تمرکز کرده و سپس تصمیم بگیرید. باید فکر کنید آیا شخصی که به دنبال محصول و خدمات من است.

این عبارات و واژه های کلیدی را برای جستجو تایپ می کند؟ اگر جواب مثبت است ادامه دهید. و در غیر این صورت آن را در ویرایشگر Adwords متوقف کنید.

می توانید از شخص سوم و افراد دیگر که نگاه و سلایق دیگری دارند. برای دریافت نظرات دیگر در مورد کلمات کلیدی استفاده کنید. به هر حال دلارهای شما تنها عامل موثر در تبلیغات کلیکی نمی باشد.

  • آزمایش کلمات کلیدی

یکی دیگر از راه هایی که به همان اندازهء نکتهء قبلی مهم است این است که برای تعیین و رسیدن به نتیجه، کلمات کلیدی را طبقه بندی و مرتب نمایید.

فکر می کنید نتیجه عملکرد عبارات کلیدی طولانی طولانی مانند مثال ذکر شده، “هتل در بوستون آمریکا” در طراحی سایت در کرج چیست؟ آیا منجر به تماس های تلفنی و یا ارتباطات آنلاین خواهد شد؟

با نقد و بررسی و تجزیه و تحلیل ترافیک وب می توانید ببینید که افراد از طریق چه کلمه کلیدی بر روی طراحی سایت کرج شما کلیک می کنند.

اگرچه ممکن است کلمات کلیدی مرتبط با شما باشد. اما جستجوگران نظر دیگری دارند. با بررسی دقیق می توانید میزان اثر کلمات کلیدی انتخابی اتان را تخمین بزنید.

AdWords Conversion Tracking و یا call tracking می تواند میزان تاثیر هر یک از کلمات کلیدی شما را نشان دهد. مدیریت کلمات کلیدی مناسب تنها کار مهمی است که برای انجام تبلیغات کلیکی باید انجام دهید.

برای انجام آن به طور موثر باید ردیابی آنلاین(tracking) را آموزش ببینید. فقط کافی است که آگاه و مطمئن شوید. که برای چه کاری برای کلمات کلیدی هزینه صرف می کنید.

فقط پول خرج کردن برای اجرای تبلیغات کلیکی کافی نیست. و باید بدانید که انتخاب کلمه کلیدی بدون بررسی و نامناسب راه هدر دادن دلارهای شما می باشد.

عملکرد تبلیغات کلیکی در طراحی سایت در کرج

همان‌طور که از نام این تبلیغات مشخص می باشد، تبلیغ‌کننده آگهی خود را تنظیم می‌نماید و با هر کلیک کاربر روی آن، هزینه‌ای به ناشر پرداخت می‌شود. این مراحل در زیر به صورت ساده شرح داده شده است.

  1. از طریق تحقیق کلمات کلیدی، کسب و کارها عبارات و کلمات مرتبط و متداول را پیدا می کنند که مخاطبان بیشتر آن‌ها را مورد سرچ قرار دهند.
  2. بعد از ان تبلیغات را براساس کلمات کلیدی شرح می دهند. با این کار اگر کاربر آن کلمه کلیدی را جستجو نماید، تبلیغ در صفحه نتایج جستجو برای نمایش گذاشته می‌شود.
  3. کاربر کلمه کلیدی راسرچ می کند، تبلیغ را در صفحه نتایج جستجو مشاهده میکند و روی آن کلیک می‌نماید
  4. کسب و کار هزینه کلیک کاربر روی تبلیغ را پرداخت می کند.
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]