برای وب سایت ها متن های با کیفیت بنویسید

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / برای وب سایت ها متن های با کیفیت بنویسید

برای وب سایت ها متن های با کیفیت بنویسید

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

متن سایت کیفیت و سرویس ها را ارائه دهید

متن سایت خود را برای بازدیدکنندگان تهیه نماید نه برای موتورهای جستجو ! در صورتی که متن استفاده شده در طراحی سایت برای بازدیدکننده وب سایت جذاب باشد. و متن کپی از سایت دیگری نباشد. حتما برای موتورهای جستجو نیز جذاب و اثر گذار می باشد.

برای داشتن یک سایت موفق، محتوای با کیفیت و جذاب بسیار مهم است. محتوای طراحی سایت شما باید به گونه‌ای باشد که مخاطبان شما را به خود جذب کند و آنها را به انجام عملیات مورد نظر ترغیب کند. برای تولید محتوای با کیفیت، باید به نیازهای مخاطبان خود توجه کنید و محتوایی را ارائه دهید که به آنها کمک کند و مشکلاتشان را حل کند.

همچنین، باید از عکس ها و ویدئو های جذاب استفاده کنید تا مخاطبان شما را به خود جذب کنید. در نهایت، برای داشتن محتوای با کیفیت، باید به تولید محتوای منظم و پایدار توجه کنید و همیشه سعی کنید به روز باشید و محتوای جدیدی را ارائه دهید.

علاوه بر این، باید به سئو و بهینه سازی محتوای طراحی سایت در کرج خود توجه کنید. با استفاده از کلمات کلیدی مناسب و بهینه سازی عناوین و توضیحات، محتوای شما در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو بالاتر قرار می‌گیرد و بیشتر دیده می‌شود. همچنین، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و به اشتراک گذاری محتوای شما در آنها، باعث افزایش بازدید و ترافیک سایت شما می‌شود.

سایت های جالب محبوبیتشان را افزایش می دهند

ایجاد یک متن مفید و جالب برای خواندن (به اندازه ای قوی باشد که نظر بیننده را به خود جلب کند). که احتمال آن زیاد است که بر سایتتان بیشتر از فاکتورهایی که اینجا بحث شد، تأثیر بگذارد.

کاربران زمانی که متن خوبی می بینند. می شناسند و احتمالاّ می خواهند کاربران دیگر را هم به آن سوق دهند. این می تواند در سراسر چیزهایی که روی وبلاگ ها چسبانده شده باشد.

همچنین در سرویس های ارتباطات اجتماعی، ایمیل ها، انجمن ها و یا معانی دیگر. زمزمه ای در حرف و یا organic؟ چیزی است که کمک می کند اعتبار سایتتان را درست کنید هم با کاربران هم با

موتورهای جست و جو، این به ندرت بدون متن کیفیت پیش می آید.

تفاوت ها را در درک موضوعاتتان توسط کاربران پیش بینی کنید و متن های منحصر به فرد و انحصاری را ایجاد کنید.

در مورد کلماتی که یک کاربر ممکن است در مورد آن ها جست و جو کند. تا قسمتی از متن شما را پیدا کند، فکر کنید. کاربرانی که در مورد موضوع خیلی چیزها می دانند نسبت به کسی که موضوع برایش تازگی دارد.

ممکن است کلمات کلیدی متفاوت تری در جست و جوهایشان استفاده کنند. برای مثال یک طرفدار بیس بال ممکن است برای nlcs، که خلاصه شده ی مجموعه ی مسابقات لیگ ملی می باشد جست و جو کنند.

زمانی که یک طرفدار جدید ممکن است از یک کلمه ی جست و جوی عمومی تر مثل (نیمه ی اضافه ی بیس بال) استفاده کند. پیش بینی این تفاوت ها در جست و جوها و حساب کردن برای آن ها زمانی که روی متنتان می نویسید.

(استفاده از یک ترکیب خوب از عبارات کلیدی) می تواند نتایج مثبتی داشته باشد. کلمات Ad گوگل یک Keyword Tool دستی فراهم می کند که به شما کمک تا تغییرات کلیدی جدیدی را کشف کنید.

و حجم تقریبی برای جست و جوی هر کلمه ی کلیدی را ببینید. همچنین ابزار یازندگان طراحی سایت در کرج گوگل برای شما پرسش های جست و جوی بالایی که سایت شما برای آن ها بالا می آید.

و آن هایی که که به کاربران بیش تری برای سایت شما منجر می شوند را فراهم می آورد.
شکل: ارتقا متن و سرویس هایتان باید در اولویت باشند. بدون در نظر گرفتن نوع وب سایت!

متنی بنویسید که برای خواندن آسان باشد

کاربران از متن هایی که خوب نوشته شده و دنبال کردن آن آسان است لذت می برند
اجتناب ها:
•    نوشتن متن آبکی با تعداد زیادی اشتباه گرامری و دیکته ای
•    متن را در عکس ها برای محتوای متنی جا بدهید
–    ممکن است کاربران بخواهند کپی کنند و بچسبانند و موتورهای جست و جو قادر نباشند آن را بخوانند.

به طور سازماندهی شده در مورد موضوع رفتار کنید

این که متن تان را سازماندهی کنید همیشه سودمند، بنابراین بینندگان متوجه می شوند که کجا یک موضوع متن شروع می شود و کجا دیگری تمام می شود.

شکستن متن تان به قسمت هایی یا تقسیم بندی آن به کاربرانتان کمک می کند. تا متنی را که می خواهند سریع تر پیدا کنند.

اجتناب ها:
رها کردن مقدار زیادی از متن به روی مقایر متنوعی از موضوعات روی صفحه ی بدون پاراگراف، زیر سرفصل ها و یا جدا کننده های قالب بندی

متن منحصر به فرد و به روز ایجاد کنید

متن جدید نه تنها بینندگان اصلی شما را نگه می دارد، بلکه بینندگان جدید هم می آورد.

اجتناب ها:
• تکرار دوباره ی (درباره ی کپی کردن) متن موجود که مقادیر اضافی را برای کاربران می آورد.
• داشتن نسخه های دو برابر شده از متن تان در سراسر طراحی سایت کرج.

متن رابه طور ساده برای کاربرانتان ایجاد کنید. نه برای موتورهای جست و جو سایتتان را حول ننیازهای بینندگانتان طراحی کنید. در حالی که مطمئن می شوید سایتتان به راحتی قابل دسترس است تا موتورهای جست و جو نتایج مثبت را ایجاد کنند.

اجتناب ها:

  • اضافه کردن کلمات کلیدی غیر ضروری برای موتورهای جست و جو اما آزار دهنده یا غیر قابل درک برای کاربران.
  • داشتن بلاکی از متن مثل “تکرار اشتباهات دیکته ای باعث شد به این صفحه برسید” که  مقدار کمی را برای کاربر اضافه می کند.
  • به طور فریب دهنده ای متن را از کاربران پنهان کنید، اما در موتورهای جست و جو نشان دهید.
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]