برای وب سایت خود متن پشتیبان بهتری بنویسید

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / برای وب سایت خود متن پشتیبان بهتری بنویسید

برای وب سایت خود متن پشتیبان بهتری بنویسید

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

متن پشتیبان سایت بهتری بنویسید

متن پشتیبان سایت مناسب انتقال مطالب مرتبط را آسان می کند. و متن پشتیبان طراحی سایت یک متن قابل کلیک است. که کاربران به عنوان نتیجه ی یک لینک می بینند و در میان برچسب پشتیبان جا گرفته است.

این متن به کاربران و گوگل چیزهایی در مورد صفحه ای که شما به آن لینک شده اید، می گوید. لینک های روی صفحه ی شما ممکن است داخلی باشند.

به متن سایت های دیگر منجر شوند. در هر کدام از این موقعیت ها، متن پشتیبان بهتر شما، برای کاربران آن که مسیریابی کند و برای گوگل آن که بفهمد که صفحه ای که شما به آن لینک شده اید در چه مورد است.

شکل: صفحه ی لینک شده در مورد کارت های بیس بال است.
شکل: هم کاربران و هم موتورهای جست و جو متن پشتیبانی که فهمیدنش راحت باشد را دوست دارند.

متن توصیفی را انتخاب کنید

متن پشتیبانی که شما برای یک لینک استفاده می کنید باید حداقل یک ایده ی اساسی از این که صفحه ی لینک شده در چه مورد است، فراهم کند.

اجتناب ها:

  • نوشتن متن پشتیبانی عمومی مثل “page” , “article”  یا “click here”
  • اسفاده از متنی که موضوع ندارد و یا هیچ ارتباطی به متن صفحه ی لینک شده ندارد.
  • استفاده از URL صفحه به عنوان متن پشتیبان در بیش تر موارد.
    – اگرچه به طور قطع استفاده های قانونی از این وجود دارد. مثل ارتقا یا ارجاع یک آدرس وب سایت جدید.

متن مختصر و مفید بنویسید

هدف را بر متن کوتاه اما توصیفی – معمولاّ با مقدار کمی کلمات یا یک عبارت کوتاه بگذارید.

اجتناب ها:
• نوشتن متن پشتیبان طولانی، مثل یک جمله ی بلند یا یک پاراگراف از متن

به لینک ها طرح و ترتیبی بدهید که برای دیدن آسان شوند

فهمیدن تمایز بین متن معمولی و متن پشتیبان لینک های خود را برای کاربران آسان کنید. از کارایی متن شما کم می شود اگر کاربران لینک ها را ببینند یا به طور اتفاقی روی آن ها کلیک کنند.

اجتناب ها:
• استفاده CSS یا text styling که لینک را شبیه یک متن معمولی می کند. (باعث می شود لینک شبیه متن معمولی به نظر برسد).
در مورد متن پشتیبان برای لینک های داخلی هم فکر کنید.
فهمیدن تمایز بین متن معمولی و متن پشتیبان لینک های خود را برای کاربرانتان آسان کنید. از کارایی متن شما کم می شود، اگر کاربران لینک ها را ببینند. یا به طور اتفاقی روی آن ها کلیک کنند.

اجتناب ها:

  • استفاده خیلی زیاد از کلمات کلیدی یا متن پشتیبان طولانی فقط برای موتورهای جست و جو
  • ایجاد لینک های غیر ضروری که به ردیابی سایت کاربران کمک نمی کند.
  • استفاده از عکس ها را بهینه سازی کنید

اطلاعات مربوط به عکس می تواند به وسیله ی استفاده از صفحات “alt” فراهم شود
عکس ها ممکن است شبیه ترکیب قابل فهمی از طراحی سایت در کرج شما به نظر برسند. اما شما می توانید استفاده تان از آن ها را بهینه سازی کنید.

تمام عکس ها می توانند یک اسم فایل متمایز و صفت “alt” را داشته باشند. هر دو چیزی که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. صفات “alt” به شما اجازه می دهد تا متن با انتخاب های متفاوت را تشخیص بدهید->برای عکس هایی که به دلایلی نشان داده نمی شوند.

چرا از این صفات استفاده کنیم؟

اگر یک کاربر در حال به نمایش گذاشتن طراحی سایت در کرج شما روی یک مرورگر که عکس را پشتیبانی نمی کند. است یا در حال استفاده از تکنولوژی های چندگانه است. و مثل یک تصویر خوان و متن صفحات “alt” در مورد عکس توضیحات می دهد.

دلیل دیگر این است که اگر دارید از یک عکس به عنوان یک لینک استفاده می کنید. متن alt برای آن عکس به طور مشابه با متن پشتیبان از لینک متن رفتار خواهد کرد.

اگرچه، ما استفاده ی تعداد زیادی از عکس برای لینک های مسیریابی تان را زمانی متن لینک هدف مشابه را اعمال کند. (ما را به هدف برساند) پیشنهاد نمی کنیم.

در آخر، بهینه سازی اسم فایل های کس های شما و متن alt شما برای پروژه های جست و جوی عکس مثل Google Image Search کار را آسان تر می کد تا تصویر را بهتر بفهمید.

فایل ها را در فهرست های خاص شده ذخیره کنید و آن ها را برای فرمت فایل های معمول مدیریت کنید
به جای داشتن فایل های عکس پخش شده در فهرست های بزرگو زیر فهرست ها در میان دامنه ی شما، (ترکیب) تبدیل عکس هایتان را به فهرست تنها در نظر بگیرید.

این موضوع راه یابی به عکس هایتان را ساده می کند. نوع فایل های معمولی استفاده کنید. بیشتر مرورگرها JPEG ، GIF ، PNG و BMP را پشتیبانی می کنند. همچنین این که یک گستره ی وسیع از اسم فایل های مطابق با نوع فایل داشته باشیم یک ایده ی خوب است.

از اسم فایل ها و متن های جایگزین خلاصه اما توصیفی استفاده کنید

شبیه خیلی قسمت های صفحه ی مورد نظر برای بهینه سازی، اسم فایل ها و متن alt (برای ASCII language) زمانی که کوتاه اما توصیفی هستند بهترین محسوب می شوند.
اجتناب ها:

  • استفاده از اسم فایل های عمومی مثل “image1.jpg” ، “pic.gif” ، “1.jpg” بعضی طراحی سایت کرج ها با هزاران عکس ممکن است به عنوان اتوماتیک کردن اسم گذاری عکس ها در نظر گرفته شود
  • نوشتن خیلی زیاد اسم فایل های طولانی
  • اضافه کردن کلمات کلیدی به متن های جایگزین alt یا کپی کردن و چسباندن کامل جمله.

وقتی از عکس ها به عنوان لینک استفاده می کنید متن ah را فراهم کنید. اگر شما تصمیم گرفته اید تا از یک عکس به عنوان لینک استفاده کنید.

نوشتن (پر کردن) متن alt آن به گوگل کمک می کند در مورد صفحه ای که شما دارید لینک می کنید بیش تر بفهمد. تصور کنید که شما برای یک متن لینک دارید متن پشتیبان می نویسید.

اجتناب ها:
• نوشتن زیاد از حد متن جایگزین به عنوان چیزی ناخواسته در نظر گرفته می شود
• فقط از عکس ها استفاده کردن برای ردیابی سایت

تأمین یک فایل عکس نقشه ی سایت

یک عکس نقشه ی سایت می تواند Googlebot را با اطلاعات بیشتر در مورد عکس های پیدا شده روی سایتتان فراهم کند. این عکس ساختارش مثل نقشه ی سایت XML برای صفحات وب شما می باشد.

شکل: یاد بگیرید چگونه عکس ها را روی سایتتان بهینه سازی کنید!

برچسب تیترها را به طور مناسب استفاده کنید

از برچسب عنوان استفاده کنید تا بر متن با اهمیت تأکید کنید
برچسب های تیترها (با برچسب <head>hTML  یا  HTTP Header اشتباه نگیرید) برای ارائه ی ساختار صفحه برای کاربران استفاده می شوند. 6 سایز از برچسب تیترها وجود دارد، با <h1> شروع می شوند.

از همه مهم تر، و با <h6> تمام می شوند، با کم ترین اهمیت. زمانی که برچسب تیترها به طور معمول متن داخل آن ها را بزرگ تر از یک متن داخل آن ها را بزرگ تر از یک متن معمولی روی صفحه بکند.

این یک راهنمایی واضح برای کاربران است که به آن ها بگوید این متن مهم است. و می تواند آن ها را کمک کند تا چیزهایی در مورد نوع متن زیر تیتر بفهمد.

تیترهایی با سایزهای چندگانه به منظور ایجاد یک ساختار با نظم برای متن تان استفاده می شوند. این موضوع را برای کاربرانتان ساده تر کنید که در سراسر متن شما بتوانند مسیریابی کنند.

تصور کنید شما دارید یک توضیح می نویسید

شبیه نوشتن یک توضیح کوتاه برای یک برگه ی بزرگ، کمی فکر کنید به این که نکات مهم و نکات کوچک تر متن صفحه چه خواهد بود و تصمیم بگیرید کجا برچسب تیترها را به طور مناسب استفاده کنید. متن پشتیبان سایت.

اجتناب ها:

  • جا دادن متن در برچسب های تیتر که در تعریف ساختار صفحه کمکی نمی کند.
  • استفاده کردن برچسب های تیتر جایی که دیگر برچسب ها مثل <em> و <strong> ممکن است مناسب تر باشند
  • به طور نامنظم حرکت کردن از یک برچسب تیتر با یک سایز به یک برچسب دیگر
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]