اینفوگرافیک در طراحی سایت

خانه / آموزشی / اینفوگرافیک در طراحی سایت

اینفوگرافیک در طراحی سایت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

اینفوگرافیک

اینفوگرافیک ، طی سالهای اخیر انقلابی در طراحی سایت به وجود آمد. که از محبوبیت خاصی در میان طراحان صفحات وب برخوردار است. این تکنولوژی اینفوگرافیک نام دارد.
ممکن است برخی از شما تا به حال در مورد آن نشنیده باشید و علاقمند به کسب اطلاعات در مورد آن هستید؟

باید گفت اینفوگرافیک در واقع روشی است که با استفاده از آن، اطلاعات به صورت گرافیکی به کاربران سایت منتقل می شود. در این روش شما می توانید اطلاعات و ارقام خسته کننده را به صورت جذاب و زیبا درآورید.

در حالیکه اغلب اینفوگرافیک ها مجموعه خاصی از اطلاعات را نمایش می دهند، اما اینفوگرافیک طراحی سایت در کرج ابزاری است که با ایجاد یک گرافیک واضح، می توان ترافیک سایت را افزایش داد.

اینفوگرافیک یکی از روش‌های مؤثر برای جذب توجه کاربران به محتوا در طراحی سایت است. در واقع، اینفوگرافیک‌ها یک ترکیب از تصاویر، نمودارها، جداول، متن و داده‌های آماری هستند که به شکل یکپارچه و جذاب به نمایش در می‌آیند.

از ویژگی‌های مهم این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جذابیت بالا: اینفوگرافیک‌ها با استفاده از تصاویر و رنگ‌های جذاب، توانستند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.

قابلیت درک بالا: با استفاده از گرافیک‌ها و نمودارها، می‌توان به راحتی اطلاعات پیچیده را به شکل ساده و قابل درکی به کاربران ارائه داد.

افزایش درصد بازدید: اینفوگرافیک‌ها با ارائه اطلاعات جذاب و جامع، می‌توانند درصد بازدید وب‌سایت را افزایش دهند.

بهبود درصد بازگشتی: اینفوگرافیک‌ها می‌توانند به عنوان یک محتوای جذاب و پویا به کاربران کمک کنند تا در سایت بیشتر وقت بگذرانند و در نتیجه درصد بازگشتی کمتری داشته باشیم.

بنابراین، استفاده از اینفوگرافیک در طراحی سایت، می‌تواند به بهبود تجربه کاربری و افزایش درصد بازدید وب‌سایت کمک کند.

ساختار اینوگرافی در طراحی سایت در کرج

عکس ساختار اینوگرافی می باشد چون انسان با عکس بهتر ارتباط بر قرار می نماید تا با یک متن اگر توجه داشته باشید داخل یک اینفوگرافی نمودار هم می باشد که برای کاربر قابل فهم تر باست در ایران هم اینفوگرافی های زیادی انجام شده می باشد

قوانینی که می بایست در اینفوگرافیک طراحی سایت رعایت نمود.

  • تایپوگرافیک هنر مرتب نمودن کلمات و حروف برای انتقال بهتر مفاهیم است. تا کلمات به صورت زیبا نمایش داده شوند. در حالیکه اینفوگرافیک بسیار گسترده تر از آن است و علاوه بر کلمات به جنبه های بصری نیز توجه دارد.
  • تقریباً در تمامی اینفوگرافیک ها تصاویر از یک نوع، نمودار، چارت و یا هر چیز جدیدی وجود دارد. که می توان خلاقیت خود را در این مرحله نشان داد.
    فقط توجه داشته باشید، هر سبکی را که انتخاب می کنید مطمئن شوید اطلاعات به صورت شفاف باشد. طوری که کاربر نیاز به بررسی بیش از حد آمار، برای فهمیدن آن نداشته باشد.
  • رنگ مهمترین بخش در طراحی سایت کرج و هر چیز دیگری است. شما باید ابتدا در مورد طیف رنگیتان فکر کنید، سپس شروع به طراحی کنید.
    مهمتر از همه مطمئن شوید که اطلاعاتی که بر روی صفحه نمایش داده می شوند متفاوت با پس زمینه باشد. و اصول همخوانی طرح را فراموش نکنید.
  • در ادامه نیز آخرین و مهم ترین نکته که معمولاً اکثر طراحان اینفوگرافیک به آنها توجه نمی کنند ارائه شده است.

    در طراحی سایت فضای کمی برای ارائه اطلاعات دارید. پس همیشه این فضا را در نظر بگیرید و اطلاعات را به شیوه مختصر و روشن نمایش دهید.

    اگر شما مجبورید که اطلاعات زیادی را در فضای کمی قرار دهید. از بوردر برای مشخص کردن مرزها استفاده کنید. و در نظر داشته باشید که فضای کافی برای هر قطعه از اطلاعات قرار دهید تا کاربر سایت سردرگم نشود.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]