ایجاد اعتبار با ساخت و طراحی سایت های تجاری کوچک

خانه / آموزشی / ایجاد اعتبار با ساخت و طراحی سایت های تجاری کوچک

ایجاد اعتبار با ساخت و طراحی سایت های تجاری کوچک

طراحی سایت های تجاری

طراحی سایت های تجاری ،در صفحهء اصلی وب سایت خود چه مطلبی نوشته اید؟ من برای محتوای صفحه اول وب سایت خودم پیام خوش آمدگویی و بیوگرافی کوچکی از خودم را در نظر گرفته ام چون قصد دارم کمی اطلاعات در مورد شخصیت خودم به بازدیدکننده به عنوان یک شخص حقیقی ارائه نمایم.

از آنجایی که شخصاً در صفحهء وب سایت قادر به خوش آمدگویی به افراد نمی باشم.

همیشه کمی اطلاعات در مورد شخصیت خود درقالب متنی کوچک به افراد ارائه می کنم. و بعد از آن در طراحی سایت خودم بخشی از متن بیوگرافی را به این موضوع اختصاص می دهم. که من در فضای مجازی اقدام به ارائه چه چیزی می کنم. چه شد که من این کسب و کار را راه انداختم و چه چیزی به من کمک کرد تا دست به طراحی وب سایت تجاری بزنم.

همچنین برای ساختن اعتبار برای خودم و وب سایتم، در طراحی سایت های تجاری فضایی برای گرفتن نظرات و دریافت کامنت در نظر گرفتم تا افرادی که از وب سایت من دیدن می کنند و من را نمی شناسند، از نظرات دیگران نیز اطلاع پیدا نمایند. آخرین کاری که برای افراد انجام می دهم ارائه بعضی خدمات به صورت رایگان در صفحهء فروش وب سایت می باشد.

به این ترتیب اگر در صفحهء فروش کلیک نکرده باشند. آنها جزء لیست پاسخگوی خودکار وب سایت قرار می گیرند. ممکن است این شانس برای هدایت آنها به صفحهء فروش با درخواست از طرف وب سایت وجود داشته باشد.

– برای ساخت و طراحی سایت تجاری چه چیزی نیاز می باشد:

نام دامنه
هاست
●محصول و یا خدماتی برای ارائه در وب سایت
محتوای سایت

من نام این نوع طراحی سایت در کرج را “سایت تجاری کوچک و اصل” گذاشته ام زیرا که مانند دیگر وب سایت ها است و فقط یک تفاوت دارد. در چنین وب سایت هایی به جای تمرکز بر روی تعداد زیادی موضوع، بر روی یک موضوع تمرکز می کند.

همیشه برای ساخت و طراحی سایت “کوچک” نام دامنه شخصی خود را ایجاد می نمایم. هنگامی که اقدام به انتخاب موضوع مورد نظر برای ارائه در وب سایت mini کردید سپس یک نام دامنه با در نظر گرفتن کلمه کلیدی مرتبط در آن انتخاب نمایید. برای مثال نگاهی به وب سایت من بیاندازید. که در آن اقدام به ترویج سرمایه گذاری کرده ام. “سایت کوچک تجاری” زمان بیشتری برای طراحی سایت و ساخت آن می گیرد. اما به دلیل وجود محتوای زیاد، می توانید از بهینه سازی وب سایت یا سئو برای ایندکس شدن در موتورهای جستجو استفاده نمایید.

حتماً باید زمان زیادی برای بهینه سازی وب سایت هایی از نوع mini در موتورهای جستجو بگذارید. اگر بهینه سازی وب سایت به درستی انجام پذیرد. بهترین روش برای دریافت ترافیک هدفمند و افزایش آن به صورت رایگان می باشد. طراحی سایت “تجاری و کوچک” در بیشتر شناخته شدن کسب و کار شما و ایجاد اعتبار برای وب سایت تان کمک زیادی خواهد کرد.

دست دادن با افراد و لبخند زدن به بازدیدکننده، خیلی راه دوری نیست! مردم قبل از خرید و معامله با شما و دادن اطلاعات شخصی به وب سایت شما، باید احساس کنند که می توانند به شما اعتماد نمایند. شما برای جلب اعتماد افراد می توانید به آنها نشان دهید که یک شخص واقعی هستید. که واقعاً می داند در چه موردی در وب سایت صحبت می کند.

– چگونه می توانم از انجام این کار بر بیایم؟ برای ایجاد اعتماد در میان افراد و عملی ساختن آن دو راه وجود دارد.

می توانید از testimonials یا گرفتن نظرات افراد استفاده نمایید. این نظرها لازم نیست حتماً مربوط به شما باشد. اگر از طریق ساخت و طراحی سایت کرج mini اقدام به ترویج برنامه های وابسته می نمایید با صاحب محصول تماس بگیرید. و به او بگویید که چگونه محصولات آنها را به دیگران ارائه و معرفی می نمایید. و از آنها بخواهید نظرات شما دربارهء استفاده از محصول را در وب سایت خود قرار دهند.

اگر در وب سایت محصولی ارائه می نمایید. روشی رایگان به افراد هدیه دهید. تا آنها آزادانه به نوبهء خود اقدام به ارسال نظرات خود بپردازند. همچنین برای کسب اعتبار و جلب اعتماد می توانید در وب سایت خود اقدام به نوشتن مقاله دربارهء آنچه شما اقدام به ترویج و ارائه در وب سایت خود می نمایید کنید. مجدداً، اگر شما در حال ترویج برنامه های وابسته ای هستید. با وجود در دسترس بودن مقالات می توانید از مالک وب سایت بخواهید که برای شما توضیح دهد. که در وب سایت خود چه محصولی ارائه می نماید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 6 میانگین: 5]