اثرات هرزنامه ها بر روی کسب و کار شما

خانه / آموزشی / اثرات هرزنامه ها بر روی کسب و کار شما

اثرات هرزنامه ها بر روی کسب و کار شما

هرزنامه ایمیل

هرزنامه ایمیل یا ایمیل های ناخواسته (اسپم) در طراحی سایت یکی از بزرگترین موانع برای کاربران در اینترنت می باشد. در مورد شرکت های تجاری به این موانع، تلاش برای جلوگیری از دریافت این نامه ها و صرف هزینه نیز اضافه فرمایید.

بر طبق گزارشات، تخمین زده شده. که هزینهء هرزنامه های شرکتهای آمریکایی بیش از 71 بیلیون دلار بهره وری در سال هزینه می کنند. که معادل 2/7 دلار به ازای هر کارمند می باشد.

من مطمئنم که اکثر کسب و کار ها به ویژه در این وضعیت اقتصادی فعلی، حتماً به نحوهء‌ استفاده بهتری از این دلارها فکر می کنند. چیزهایی که باعث می شود هرزنامه ها منحصر به فرد شوند. و متعاقباً دلایل آن هر سال افزایش می یابد. این است که هزینه های ارسال آن توسط نرم افزار بیشتر برای گیرنده محاسبه می شود تا فرستندهء اسپم.

ایمیل های سنتی

در ایمیل های سنتی و یا ارسال به صورت مستقیم، شخص و یا شرکت برای ارسال هر ایمیل در طراحی سایت در کرج هزینه صرف می کند. حال خود شما مقدار ایمیل های ناخواسته ای که روزانه در ایمیل شخصی و یا تجاری خود دریافت می کنید. را در نظر بگیرید. تصور کنید اگر هر یکه از این ایمیل هایی که توسط نرم افزار های فرستنده ارسال می شود. برای فرستنده هزینهء زیادی نداشته باشد. همگی ما نیازمند به صندوق پستی با حجم بسیار زیادتری خواهیم شد.

هرزنامه ها همچنین به راحتی می توانند به اعتبار حرفه ای شما صدمه وارد نمایند. از همه مهمتر “کلاهبرداری” و یا جعل آدرس های ایمیل برای فرستادن هرزنامه ، بسیار کار آسانی بوده که البته ایمیل فرستنده در آدرس بار کاملاً مشخص و قابل مشاهده می باشد. مطمئناً نمی خواهید مشتریان شما هرزنامه و یا ایمیل های مخرب با نام تجاری شرکت شما دریافت نمایند!

متاسفانه جعل ایمیل، کار بسیار ساده ایست. که در واقع از اعتماد افراد به پروتکل های اصلی ایمیل سوء استفاده می کنند. من مطمئنم هنگامی که این پروتکل ها در حال شکل گیری بود. هیچ کس آیندهء ایمیل و آنچه در آن بوجود خواهد آمد را پیش بینی نمی کرد.

نرم افزاری و سخت افزاری

در حالی که هیچ روش کاملی برای جلوگیری از جعل ایمیل آدرس ها ثبت نشده. روش های جدیدتری مانند ثبتSPF و اصول مشخصات فرستنده در حال کار کردن و تمرکز بر روی کاهش این مسئله می باشد. برای شرکت های تجاری استفاده از این تدابیر جدید امنیتی بسیار مهم می باشد. هر چه سریعتر این تغییرات و تحولات انجام شود. سرویس دهندگان پست الکترونیک سریعتر آن را به اجرا خواهند گذاشت.

خوشبختانه چند محصول نرم افزاری و سخت افزاری تولید شده که قادر است. برای محافظت از کسب و کار شما از هرزنامه ها و تهدیدات امنیتی، اقدامات لازم را انجام دهد. با توجه به زیر ساخت های ایمیل طراحی سایت کرج شما، راه حل های سخت افزاری اختصاصی ممکن است راه حل مناسبی برای شما باشد. برای دیگران نیز، نرم افزارهای نسل سوم مانند خدمات SaaS احتمالاً راه مناسبی خواهد بود. اگر پرسنل متخصص برای انجام این راه حل در اختیار ندارید. نگران نباشید. می توانید از ارائه دهندگان “سرویس کامل مدیریت اطلاعات فناوری” برای انجام این کار کمک بگیرید.

با افزایش روز افزون ارسال هرزنامه ایمیل، باید از داشتن و به کارگیری راه حل های ضروری برای محافظت از کسب و کار خود و جلوگیری از این نامه های ناخواسته مطمئن شوید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 5 میانگین: 5]