آیا در مورد طراحی وب سایت های کوچک اطلاعی دارید؟

خانه / آموزشی / آیا در مورد طراحی وب سایت های کوچک اطلاعی دارید؟

آیا در مورد طراحی وب سایت های کوچک اطلاعی دارید؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

طراحی وب سایت های کوچک

طراحی وب سایت های کوچک ، اگر کسی از کلمهء “وب سایت” و یا “طراحی وب سایت” استفاده کند. مطمئناً بلافاصله متوجه خواهید شد که در مورد چه چیزی صحبت می کند. اکثر افراد حداقل در این مورد چیزهایی شنیده اند. و ممکن است حتی ایدهء نسبتاً خوبی هم در مورد طراحی سایت داشته باشند.

وب سایت‌های مینی (Mini Website) یا همان وب سایت‌های کوچک، سایت‌هایی هستند که اغلب شامل یک صفحه و تنها یک محتوا هستند. این نوع وب سایت‌ها معمولاً برای تبلیغات، صفحات فروش یا صفحات شخصی استفاده می‌شوند. در این نوع سایت‌ها، تمرکز بر روی پویایی و امکانات پیچیده کمتر است و بیشتر بر تمرکز بر روی ظاهر ساده و سریع این وب سایت‌ها تمرکز دارد.

اکثر کسانی که در اینترنت هستند با نام های وب سایت هایی مانند e-bay، فیس بوک، گوگل و آمازون آشنایی دارند. تمامی این وب سایت ها وب سایت های سنتی یا معمول ” traditional” هستند. اما اینها تنها وب سایت های موجود و هیجان انگیز در اینترنت نیستند.

وب سایت های مهیج تر و قدرتمند تری هم به نام وب سایت های کوچک یا mini sites هستند! طراحی سایت در کرج کوچک چیست و آنچه این وب سایت ها را خاص می کند چیست؟ طراحی وب سایت های کوچک 3 خصوصیت ویژه دارند. که این وب سایت ها را از دیگر وب سایت های معمول متمایز می سازد. اجازه دهید در این مورد بیشتر برای شما توضیح دهم:

1- وب سایت های کوچک mini sites فقط دارای یک صفحهء اصلی می باشند.

بله درست است، فقط یک صفحه! هنگامی که به یک وب سایت کوچک و در صفحهء اصلی می روید. در واقع به کل وب سایت رفته اید. متوجه خواهید شد که چرا نام چنین وب سایت هایی mini”” می باشد. این front page ها اغلب حاوی پیام اصلی کل وب سایت می باشند.

2- این وب سایت های کوچک فقط یک کار انجام می دهند

درست است، فقط یک هدف از طراحی سایت! این تمرکز همان چیزی است. که آن وب سایت بر اساس توانایی ها و قابلیت های فوق العاده طراحی شده است. معمولاً این تمرکز بر روی فروش چیزی در اینگونه وب سایت ها می باشد. در مقایسه با طراحی سایت های سنتی و معمول، که اغلب با چندین هدف مختلف طراحی می شود. مینی سایت ها فقط یک هدف داشته و همین تمرکز، موجب قدرت و موفقیت آنها می باشد.

3- به طور کلی هیچگونه لینک ناوبری در صفحهء اصلی وجود ندارد

این موضوع بدان معنی است که زمانی که شما در صفحهء اصلی سایت های مینی حضور دارید. فقط یک انتخاب دارید که آن هم خواندن مطالب و یا ترک آن می باشد. برخلاف وب سایت های معمول و سنتی، این سایت های کوچک یا سایت های تک صفحه ای امکان پرت کردن هواس و مشغول ساختن خوانندگان با گزینه های مختلف وجود ندارد. این موضوع باعث افزایش قدرت و بالابردن تمرکز بر روی پیغام اصلی وب سایت خواهد شد.

ترکیب این سه ویژگی خاص از وب سایت های کوچک باعث بالا رفتن اهمیت و توانایی ساخت سادهء آنها نیز می شود. همانطور که گفتم بسیاری از این وب سایت ها اقدام به فروش چیزی می کنند. و این چیزها به صورت جدی و در شرایط مناسب انجام می شود.

بسیاری از متخصصان بازاریابی اینترنتی به این توافق رسیده اند. که تمامی کسانی که می خواهند فروش آنلاین انجام دهند. این نوع از از وب سایت ها را ” باید داشته باشند.” و دلیل واقعی استفاده از چنین وب سایت هایی آسان بودن ساخت و طراحی سایت کرج هایی از این قبیل، حتی برای مبتدیان می باشد.

طراحی سایت های مینی

طراحی سایت های مینی بسیار سریع و آسان بوده و همچنین تغییر و به روزرسانی آن و آزمایش آن نیز بسیار ساده می باشد. این مزایا به شما اجازه خواهد داد که اگر در حال تلاش برای شروع کسب و کار اینترنتی و یا به فکر بازاریابی اینترنتی به عنوان یک حرکت جدید برای کسب درآمد بیشتر هستید. مطمئناً شروع با شکوهی داشته باشید.

برای طراحی سایت مینی، شما ابتدا باید یک طرح ساده و کوچک برای سایت خود طراحی کنید. این طرح باید شامل محتوای اصلی، لوگو و تصاویر مربوط به محتوا باشد. همچنین باید به طور دقیق و دقیق، قابلیت های محدود و موجود در سایت مینی خود را تعریف کنید. سپس باید یک قالب ساده و مینیمالیستی را برای سایت خود انتخاب کنید. قالب‌های ساده و مینیمالیستی معمولاً برای سایت‌های مینی مناسب هستند زیرا باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات می شوند و همچنین ظاهری ساده و شیک دارند.

حال این خبر خوب را می دانید که دیگر مجبور نیستید برای داشتن و ساخت یک طراحی سایت قدرتمند و تاثیر گذار در اینترنت و تامین هزینه های آن، منزل خود را آگهی نمایید! بسیاری از وب سایت های معتبر تجارت اینترنتی، کار خود را با استفاده از یک از همین وب سایت های کوچک وتک صفحه ای ساده شروع کرده اند. اگرچه بسیاری از آنها اکنون صحبت از وبلاگ، سایتهای عضویتی، وب سایت های رسانه اجتماعی می کنند. اما یک وب سایت تک صفحه ای کوچک هنوز هم سرآمد تمامی وب سایت ها در فروش آنلاین می باشد.

با استفاده از قدرت، سهولت در طراحی سایت و ساخت. و سرعت بارگزاری و استقرار یک صفحهء وب سایت کوچک، می توانید به راحتی شانس بهتری برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی و فروش آنلاین موفق داشته باشید.

بعد از انتخاب قالب، شما می‌توانید با استفاده از HTML، CSS و JavaScript، صفحه وب خود را طراحی کنید و محتوای مورد نظر خود را در آن قرار دهید. در این نوع سایت‌ها، تمرکز بر روی صفحه‌بندی درست و ساختار مرتب و منظم صفحات است. همچنین باید بهینه سازی سایت خود را برای سرعت بالا و بهبود تجربه کاربری افزایش دهید.

در نهایت، برای اینکه طراحی سایت در کرج شما به خوبی کار کند و به روز باشد، باید آن را به شکل منظم بروزرسانی کنید و به روز نگه دارید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]