تجارت الکترونیک – راهکارهای جدید محافظت کاربران فیس بوک در مقابل وب سایت های مشکوک از طریق WOT

خانه / آموزشی / تجارت الکترونیک – راهکارهای جدید محافظت کاربران فیس بوک در مقابل وب سایت های مشکوک از طریق WOT

تجارت الکترونیک – راهکارهای جدید محافظت کاربران فیس بوک در مقابل وب سایت های مشکوک از طریق WOT

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

راهکارهای تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک چیست ؟ ایا راهکارهای جدید محافظت کاربران فیس بوک در مقابل وب سایت های مشکوک از طریق WOT تاثیر گذار است ؟ در این مقاله طراحی سایت در کرج به سوال هایتان پاسخ داده ایم ؟راهکارهای تجارت الکترونیک ، کاربران فیس بوک هم اکنون می تواند بر روی لینک های طراحی سایت های دیگر با اعتماد بیشتری کلیک کنند. به تازگی فیس بوک همکاری خود را با (WOT) یا Web Of Trust آغاز کرده است.

که در واقع جمعیت وب سایت های مشهور و قابل اعتماد می باشد. بیش از 500 میلیون کاربر فیس بوک در مقابل لینک ها و وب سایت های مشکوک که بیشتر در زمینهء تجارت الکترونیک فعالیت می کنند، محافظت می شوند.

WOT در هلسینکی هلند پایه گذاری شده است. در واقع جامعه کاربرانی است که به وب سایت ها بر اساس قابل اعتماد بودنشان امتیاز می دهند. این سرویس قادر است به کاربران هنگام دسترسی به وب سایت هایی با محتوای غیر قابل اعتماد هشدار دهد.

کاربران فیس بوک خودشان نمی توانند به طراحی سایت در کرج ها امتیاز دهند. امتیاز دهی از طریق جامعهء کاربران WOT امکان پذیر می باشد.

WOT در واقع به نوعی یک ابزار اعتبار و خوشنامی است. که در حال حاضر به عنوان یک Add-on مرورگر به صورت رایگان در دسترس می باشد. تا به حال بیش از 20 میلیون بار دانلود شده است.

جامعه کاربران WOT

جامعه کاربران WOT تا کنون 5 میلیون سایت برای فیلتر شدن به دلیل ارائه خدمات جعلی و کلاهبرداری را گزارش داده اند.

Add-on برای مرورگرهای تلفن همراه طراحی نشده اما این خدمات حفاظتی برای کاربران فیس بوک که از تلفن همراه خود دسترسی دارند، در نظر گرفته شده است.

مدیر فیس بوک، جیک بریل می گوید: “ما در مورد همکاری با WOT بسیار هیجان زده و خوشحال هستیم. آنها اهداف مشترک با رویکرد مشابه به جهت ارائه خدمات بهتر به کاربران در کنترل تجربیات آنلاین موفق با ما دارند”.

WOT به صورت منظم خطرات و تهدید ها را برای وب سایت های مشهور و پر کاربر که مبتنی بر الگوریتم خودکار نیستند. آشکار می سازد. نمونه های معمول شامل وب سایت هایی می باشد.

زمینهء تجارت الکترونیک

که در زمینهء تجارت الکترونیک که شیوهء کسب و کار آنلاین آنها مشکوک هستند. و یا وب سایت هایی که محتوای آن برای کودکان مناسب نیست.

مدیر عامل WOT در مصاحبهء خود می گوید: “مذاکرات فیس بوک با WOT در یک سال پیش آغاز شد. هنگامی که فیس بوک با چندین طراحی سایت کرج خدماتی مشهور متصل شد.”

بعد از انجام چندین آزمایش، فیس بوک در میابد. که خدمات WOT به اندازه کافی مناسب بوده و تصمیم می گیرد. که با آن یکپارچه و همسو شود.

این توافق نامه در اواخر آپریل امسال انجام شد. این خدمات برای 1٪ از کاربران آمریکایی در این هفته ارائه شد. و برای تمامی کاربران آمریکایی فیس بوک از روزهای آینده این خدمات در نظر گرفته شده است.

و پس از آن در سراسر سطح دنیا گسترش خواهد یافت. منابع مالی WOT از شرکت های سرمایه گذاری open ocean که یک شرکت سرمایه گذاری صنعتی فنلاندی است. و سرمایه گذاران خصوصی دیگر تامین می شود.

برای استفاده از این ابزار مفید می توانید به وب سایت http://www.mywot.com مراجعه کرده و آن را دانلود کنید. و با بررسی امتیازات وب سایت ها و آگاهی از چگونگی کسب و کار آنلاین آنها، از مزایای وب سایت های قابل اعتماد استفاده نمایید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]